انفجار مرگبار انبار دپوی سوخت قاچاق در میناب

مجید سلحشور ظهر امروز در بندرعباس اظهار داشت: روز گذشته در شهر کرگان از توابع شهرستان میناب در یک منزل شخصی شاهد وقوع یک انفجار بودیم، این انفجار در انبار سوخت قاچاق این منزل بوده است.

وی افزود: حادثه زمانی اتفاق افتاده که سوخت قاچاق مورد نظر(گازوئیل) در حال تخلیه بوده و در همین حین با اتصالی برق متاسفانه انفجار رخ می‌دهد.

سلحشور گفت: پس از وقوع این حادثه سریعا تیم‌های امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و روند خاموش کردن حریق و کمک به مصدومان را آغاز و در نهایت حریق را اطفا کردند.

فرماندار ویژه میناب گفت: متاسفانه در این حادثه در همان ابتدا یک نفر جوان ۲۲ ساله جان خود را از دست می‌دهد و ۲ مصدوم دیگر نیز با هماهنگی انجام شده با قید فوریت و با استفاده از امداد هوایی و هلی‌کوپتر به بندرعباس و بیمارستان شهید محمدی منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۲ مجروح این حادثه یک نفر سوختگی ۹۰ درصد و دیگری سوختگی ۵۰ درصد داشتند که مجروح با درصد سوختگی ۵۰ درصدی با رضایت شخصی به بیمارستان‌ شیراز منتقل شده و دیگر مجروح همچنان در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تحت مداوا قرار دارد ولی وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

سلحشور تاکید کرد: در فضای مجازی تعداد فوتی‌های این حادثه دو نفر اعلام شده در حالی که تنها متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر تحت مداوا هستند.

انفجار انبار دپوی سوخت قاچاق در میناب

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.