سردار منوچهر امان اللهی اعلام کرد: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال محموله سیگار قاچاق از کرمانشاه به سمت شهرستان نورآباد لرستان را دارند، پلیس هرسین محور مورد نظر را تحت کنترل قرار داد.

وی افزود: ماموران در کمین خود موفق به شناسایی هفت دستگاه خودرو شدند که در بازرسی از آن ها بیش از یک میلیون و ۳۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۰۷ میلیون ریال کشف شد.

سردار امان اللهی همچنین با اشاره به توقف خودروها و دستگیری هشت متهم در این راستا، از معرفی آنها به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح ۱۴۶ فقره سرقت کشف و ۹۱ سارق نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از ۱۴۶ فقره سرقت کشف شده، ۳۳ فقره مربوط به داخل خودرو، ۲۹ فقره مربوط به قطعات خودرو، ۲۷ فقره مربوط به سرقت خودرو و ۵۷ فقره نیز مربوط به سایر عناوین سرقت بوده است.

سردار امان اللهی برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر را نیز از دیگر برنامه های طرح ارتقا امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: در این راستا ۶۱ نفر از این افراد دستگیر و از آن ها حدود سه کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: توقیف ۲۴۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف که عمدتا فاقد مدارک قانونی بودند از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی بود.

وی در پایان از کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان های روانسر و ثلاث باباجانی نیز خبر داد و گفت: ۲۱ هزار لیتر که مربوط به نفت سیاه بود در روانسر و ۱۲ هزار لیتر نفت سفید نیز در ثلاث باباجانی کشف و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت در شمال غربی کشور قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.