ترس شدید اسرائیلی ها از انتقام ایران!

خبرگزاری رویترز در پی ترور هفته گذشته شهید سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی و هشدار مقامات ارشد نظامی ایران به مسببان این اقدام، نوشت، اسراییل امروز با توجه به وجود تهدید انتقام‌جویی ایران به خاطر ترور این شهید، به شهروندانش  درباره سفر به ترکیه هشدار داده است.

رویترز در ادامه گزارش داد: شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در بیانیه‌ای مدعی شد که تهران ممکن است به دنبال آسیب رساندن به اسراییلی‌ها در ترکیه باشد و این کشور را در دسته‌بندی «کشور پر خطر» قرار داد. ترکیه یکی از مقاصد توریستی پر طرفدار برای اسراییلی‌هاست و دو طرف اخیرا در حال بهبود بخشیدن به روابطشان بوده‌اند.

روز یکشنبه گذشته دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.

 سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جنایت اخیر ترور شهید صیاد خدایی، تاکید کرد: خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

سرلشکر سلامی در گفت‌وگویی با شبکه المسیره یمن گفت: هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نمی کنیم و همواره به دنبال آنها هستیم. حساب ما ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. خون شهید صیاد خدایی بی پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید صیاد خدایی را به سختی خواهیم گرفت، گفت، همه می‌دانند که مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزانشان را خواهند گرفت و تاکید کرد که پاسخ‌های ما تند خواهد بود و قطعا دشمن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.

علاوه بر این، سپاه نیوز نوشته بود، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درباره شهادت شهید خدایی گفت: ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی پاسخ نخواهد ماند.

در اکوایران ببینید؛

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران نیز در پیامی تسلیت شهادت شهید صیاد خدایی گفت: خباثت و رذالت تروریست های کوردل در به شهادت رساندن آن مدافع حرم بار دیگر ثابت نمود که ایران اسلامی که در صف مقدم مبارزه با تروریسم قرار دارد و نماد تروریسم داعش به دست قهرمان ملی و بین المللی مبارزه با تروریسم سردار سرافراز شهید سلیمانی منکوب گردید، خود همواره قربانی تروریسم دولتی و عوامل کوردل تروریست در سایه سنگین سکوت همراه با حمایت برخی مدعیان دروغین  مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر می باشد.

او افزود: بی تردید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌ های سیاسی، حقوقی و بین‌المللی خود را برای پیگیری پرونده جنایت ترور آن شهید عزیز، به منظور تعقیب، مجازات و محکومیت تروریست های جنایتکار و پاسخگو نمودن عاملان، آمران و حامیان تروریست‌ها به کار خواهد بست.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.