قابی از دو بازیگر زن ایرانی دقیقا ۳۹ سال پیش+عکس

تماشای عکسهای قدیمی، چهره های متفاوت گذشته حس خوبی به ما میدهد، به‌خصوص اگر این یادآوران گذشته همراه با خاطرات خوش دوران کودکی مان باشد. اگر شما هم با برنامه های کودک قدیمی خاطره دارید و با دیدن هر صحنه از آنها وارد تونل خاطرات خوش بچگی میشوید، پس با ما در این بخش از چهره ها در نمناک همراه شوید.

در میان ویدیوهای نوستالژیک منتشر شده در فضای مجازی، بخشی از حضور دو بازیگر زن معروف و محبوب کشورمان یعنی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی بیشتر جلب توجه میکرد. چهره های کودکانه و حتی استایل پوشش خاص همان روزها به قدری جذاب بود که حیفمان آمد تا شما را میهمان این لحظات نکنیم.

لیلا حاتمی لیلا رشیدی بازیگران

تصویری که مشاهده می کنید مربوط به دوران کودکی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی، دقیقا ۳۹ سال پیش در برنامه بچه ها بیدار بچه ها هوشیار است. تصویری که حتی گلهای ریز روسری این دو بازیگر هم حال و هوای دیگری به مخاطب میبخشد.

برنامه بچه‌ها بیدار، بچه‌ها هوشیار یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۶۲ بود که مرضیه برومند کارگردان، مجری و قصه‌گوی آن مجموعه پرطرفدار بود.

لیلا حاتمی لیلا رشیدی بازیگران

دوستی قدیمی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی

لیلا حاتمی متولد نهم مهر ۱۳۵۱ و دختر کارگردان معروف، علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا ازدواج کرد و دو فرزند به نام های مانی و عسل دارد. لیلی رشیدی، دختر داوود رشیدی، بازیگر معروف و فقید سینما و تلویزیون ایران، در سال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. نیما بانکی همسر سابق لیلی رشیدی است و آنها یک فرزند پسر به نام سینا دارند.

دوستی قدیمی خانواده علی حاتمی و خانواده داود رشیدی، از سال های دور زمینه رفاقت لیلی رشیدی و لیلا حاتمی را فراهم کرده است. لیلی و لیلا، دوستان دوران کودکی یکدیگر بوده اند و تصاویری که از آن سال ها به یادگار مانده، نشان از همراهی این دو دوست دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.