منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات

 

آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، با حضور در جمع مردم میاندوآب در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان‌ اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است. این رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی برای ما مسئولیت آور است، عنوان کرد: مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری داشته باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است، خاطرنشان کرد: دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد چراکه با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.

وی با تاکید بر اینکه تمام کار ما در ‌دولت مبتنی بر عدالت است، گفت: دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در رابطه با مسائل مردم، دنبال توسعه یافتگی مبتنی بر آمایش سرزمینی و برای عموم مردم هستیم، ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری در سطح کشور داریم که باید بر همین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به اشتغالزایی و ایجاد شغل برای جوانان اقدام شود.

وی با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان این مسیرها هموار شوند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود چراکه مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیر خدمتگزار تشخیص می دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.