دستور رئیسی به مدیران استان آذربایجان غربی

آیت الله سید ابراهیم رییسی، در فرودگاه ارومیه در جمع خبرنگاران با ادای احترام به ۱۲ هزار شهید و بیش از ۱۹ هزار ایثارگر و خانواده شهدا و ایثارگران با بیان اینکه آذربایجان غربی نمونه کاملی از یک مجموعه فرهنگی، تاریخی و تمدنی برای ملت ایران است، افزود: کُرد، شیعه و سنی در این استان به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند. آذربایجان غربی استانی دارای افتخارات بسیاری از جمله حضور در دفاع مقدس و مرزبانی مثال‌زدنی مردم استان است. 

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی ظرفیت‌های بسیاری از جمله کشاورزی، معادن، مراکز علمی و دانشگاهی فعال و نیروی انسانی کارآمد و تحصیل کرده است، افزود:  کلیه ظرفیت ها و پتانسیل های استان اولویت بندی و شناخته شده و در جلسات کارشناسی در تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 

رییسی بااشاره به اینکه مسائل زیادی در استان وجود دارد که ضروری است پیگیری و رفع شود، اظهار کرد: اعضای هیات دولت در بخش های مختلف استان حضور خواهند یافت و در نشست پایانی اداری استان مصوبات سفر اعلام خواهد شد لذا مدیران استانی باید خود را مسئول پیگیری مصوبات و اجرای آنها بدانند. 

وی در پایان با عذرخواهی از عدم حضور خود در اجتماعات مردمی طی این سفر، افزود: از مردم آذربایجان غربی از اینکه نمی‌توانم در جای جای استان و شهر های مختلف و اجتماعات مردمی حضور داشته باشم عذرخواهی می کنم،  امیدوارم در سفرهای عادی با رفع شرایط کرونایی در اجتماع عظیم مردم این استان حضور یابم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.