صدای روزنامه اصولگرا در آمد/ حضور رئیسی در میدان تره بار را سانسور کردند

رسانه‌ها و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هر روز به شدیدترین شکل در حال تخریب دولت رئیسی هستند، اما در عین حال اخباری را که یقین دارند نشان‌دهنده وجهی مثبت از این دولت خواهد بود، سانسور می‌کنند یا در صفحه اول پوشش نمی‌دهند.

ابراهیم رئیسی صبح جمعه در یکی از مراکز اصلی توزیع مرغ و گوشت جنوب تهران در میدان بهمن و نیز یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرکز شهر حضور یافت و ضمن گفتگو با مردم از نزدیک در جریان وضعیت توزیع کالاهای اساسی و مشکلات این امر قرار گرفت، اما این خبر، نه اینکه مورد توجه رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار نگرفت، بلکه توجه هم کردند، ولی توجه از جهت سانسور و حذف خبر!

تیتر یک دیروز روزنامه شرق، وارد بودن نقد به دولت رئیسی بود، اما خبر مربوط به حضور او در جمع مردم جنوب تهران کار نشده بود. روزنامه اعتماد در صفحه یک خود حداقل چهار مطلب علیه دولت رئیسی دارد، اما خبری از این حضور رئیسی را کار نکرده است. روزنامه‌های دیگر اصلاح‌طلبان نیز وضعیت بهتری ندارند و در واقع این مشی اصلاح‌طلبان است که از تیغ سانسور علیه اقدامات مثبت رقبای سیاسی خود استفاده کنند. گرچه همواره رسانه‌های دیگر را متهم به سانسور می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.