جزئیات تصادف مرگبار پژو۲۰۶ در اتوبان قم+عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران از مرگ دو تن درپی واژگونی سواری پژو ۲۰۶ در اتوبان تهران - قم خبر داد.

سیدجلال ملکی دراین‌باره گفت:‌ وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت ۲۳:۴۷ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران - قم بعد از روستای شکر آباد اعزام کرد.  

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در حدود چهار دقیقه بعد از اعلام این حادثه در محل حاضر شدند، اظهارکرد:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که چهار مرد جوان حدودا ۳۰ ساله در آن حضور داشتند، از مسیر خود منحرف شده و بعد از برخورد با بلوک‌های نیوجرسی، بر روی همان بلوک‌ها واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه هر چهار سرنشین خودرو در وضعیت خطرناکی محبوس شده بودند، گفت:‌ عملیات رهاسازی و خروج افراد با استفاده از تجهیزات برش و ... انجام و در نهایت با خروج این افراد و تحویل آنان به عوامل اورژانس مشخص شد که دو تن از سرنشینان در دم جان خود را از دست داده و  دو نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند که از سوی عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

در همین زمینه بخوانید:‌ مصائب عجله و شتاب در رانندگی

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۳۶ دقیقه بامداد به مأموریت خود خاتمه دادند، اظهارکرد:‌ علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.  

واژگونی مرگبار پژو۲۰۶ در اتوبان قم

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.