شایعات درباره بیماری پوتین قوت گرفت/ او لرزش دستش را مخفی می کند + عکس

سرفه‌های ولادیمیر پوتین و پتویی که در رژه «روز پیروزی» روی پایش انداخته بود، شایعات درباره وضعیت سلامت این رئیس‌جمهوری روسیه را تشدید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه روز گذشته در مراسم رژه «روز پیروزی» که به مناسبت یادبود پایان جنگ‌جهانی دوم و شکست آلمان نازی از اتحاد جماهیر شوروی برگزار شده بود، بر روی پاهای خود پتویی سبز رنگ انداخته بود.

بنابر گزارش ایندیپندنت، پوتین که یک کاپشن خلبانی بر تن داشت و در میان سربازان سابق شوروی در جنگ جهانی دوم نشسته بود، در حال سرفه کردن نیز مشاهده شد و تنها کسی بود که برای تحمل دمای ۹ درجه سانتی‌گراد میدان سرخ مسکو، به پتوی اضافه نیاز پیدا کرد.

در یک ویدئوی دیگر ظاهرا پوتین در هنگام راه رفتن مشکل دارد و لنگ می‌زند. این مسئله به شایعات پیرامون وضعیت سلامت او پر و بال بیشتری داده است؛ برخی معتقدند که این رئیس‌جمهوری روسیه وضعیت جسمانی خوبی ندارد و ممکن است به پارکینسون یا سرطان مبتلا باشد.

در ماه گذشته میلادی نیز ویدئویی از دیدار پوتین با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه منتشر شد که نشان می‌داد این رئیس‌جمهوری ۶۹ ساله روسیه کمی به جلو خم شده بود و در تمام مدت این دیدار ۱۲ دقیقه‌ای، میز مقابل خود را محکم می‌فشرد.

سرفه، پتو و باز هم شایعات درباره سلامت پوتین

 
همچنین در اوایل فوریه و پیش از آغاز حمله روسیه به اوکراین، ویدئویی از دیدار ولادیمیر پوتین در دیدار با الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهوری بلاروس و متحد نزدیک مسکو منتشر شد که ظاهرا پوتین در آن به شکل غیرقابل کنترلی می‌لرزید و لرزش دستش را با فرو بردن آن در کتی که بر تن داشت، مخفی می‌کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.