آقای قالیباف خواهشا هر کاری خواستید بکنید ولی شعار ساده زیستی ندهید!

سایت «الف» نوشت : مخاطبین الف درباره مطلبی با عنوان «توضیحات جدید الیاس قالیباف در یک جمع خصوصی درباره ماجرای سفر ترکیه» نظرات متعددی ارسال کردند که تعدادی از آنها را می‌خوانید:

*چرا خود آقای قالیباف حرفی نمیزنه

*خرید سیسمونی از خارج را مردم جرم نمیدانستند بلکه عزیزانی که به بهانه اقتصاد مقاومتی واردات همه چیز از جمله سیسمونی را ممنوع کردند آن را جرم دانستند مشکل مردم با این است که همان هایی که اینها را برای مردم حرام میدانند خودشان تشریف میبرند خرید اگر خوب است چرا برای مردم ممنوعش کردید

همچنین در اکوایران ببینید : یارانه نان را چگونه دریافت کنیم

*حمایت از تولید داخلی چرا همیشه وظیفه مردم عادی است نه صاحبان قدرت؟؟!!

*جالب هست هر ساله میلیون ها نفر ایرانی ها اعم از مردم عادی و نزدیکان مسولان سفر زیارتی و سیاحتی خارجی می روند و خرید هم تازه می کنند ولی وقتی در مورد این سفر می بینیم که جارو جنجال درست شد قطعا هدف ترور شخصیت قالیباف بود

*دفاع بدی بود هر چند ساعتها روی این متن و نحوه بیان آن از طریق رسانه های اصول گرا کار شده است

*اینکه کسانی نیت تخریب دارن هیچ حرفی نیست، رقیب بداخلاق جز این نمی کند شامل هر گروهی که می خواهد باشد. ومتاسفانه در اکثر جریانات هم هستن، اما ایشان با الاخره نگفتن پس برای چه رفتن، خود ایشان هم اصل ماجرا ی رفتن ودلیل را پذیرفته بودن وحالا دلیل را انکار میکنن. که پذیرفتنی نیست. اگر بهانه مستقل بودن فرزندان را پذیرفت، هیچ عقل سلیمی سفر همسر را نمی پذیرد، واین همان دم خروس هست که بیرون زده. خدمت ایشان عرض میکنم آن ماجرای لیست اموال هم هیچ سنخیتی با انقلابی بودن نداشت، آنرا که معاندان نگفته اند، متاسفانه خیلی از مسئولین از لحاظ سبک زندگی به قدری از مردم عادی فاصله گرفته اند که متوجه این فاصله نیستن اگر میشد بعضی از آنها را نام می بردم ، ولی فایده ای ندارد.

*خواهشا هر کاری خواستید بکنید ولی شعار ساده زیستی ندهید.

*ماشاالله به ایشان انقدر نطق جالب و اداریی در یک جلسه خصوصی داشتند بیشتر شبیه یک سخنرانی از پیش نوشته شده بود...ماشاالله

*بینی وبین الله اگرحقیقت همینه بایدشکایت افرادیکه این دروغهارابرعلیه خانواده ی قالیباف سرهم کردندانجام بدهید

*الیاس جان اگه میدونی که دشمن در صدد حذف پدرت هست پس به خانواده ی محترم بگین که مراقب اعمال و رفتارشون باشند که بهانه دست دشمن ندهند .

نظرات برگزیده مخاطبان سایت اصولگرای «الف» : چرا قالیباف درباره سفر ترکیه به مردم توضیح نداد؟

*بلاخره نگفتیدسفر برای چی بوده؟ ،چه سفری بوده که اینقدر ضروری و واجب بوده که وسط ماه رمضان برید ترکیه ؟؟! خواهشا یه عده نگن به شما چه مربوط چرا تو زندگی خصوصی مردم دخالت میکنید ؟ خانواده شما یه خانواده معمولی نیستن ،پدر شما رئیس مجلس هست ،ایشون تو مناظره های انتخاباتی دختر وزیر روحانی رو مسخره میکرد که چرا از خارج لباس وارد میکنه، شعار ۴ درصدی میداد ! چفیه می اندازه دور گردنش وشعور اقتصاد مقاومتی وساده زیستی میده، بعد اهل وعیال خودش وسط ماه رمضان میرن ترکیه؟؟!!

*جناب آقای الیاس قالیباف لطفاً برای اینکه ملت ایران بتوانند (( حق را از ناحق تشخیص دهند )) بصورت شفاف علت واقعی این 《 سفر کاملاً عادی 》 آنهم در ماه مبارک رمضان را بگویید .

*پشت پرده این قضیه مردم هستند، مردم نارضایتی هایی دارند و تحمل دیدن این قضایا را ندارند. بله آقای قالیباف جرم نکرده، اما رفتاری متناقض با شعارهایش و شعارهای کلی مسئولین دیگر انجام داده. در واقع انتقاد و یا خشم مردم فقط مربوط به قالیباف نیست که بخواهد استدلال بیاورد. مردم این قضیه را به چشم یک مثال نگاه می کنند.

*باشه بابا تو راست میگی...یه عده جیره خوار استکبار مادر و خواهر و دامادتون رو به زور فرستادن ترکیه که بعدش تو فرودگاه ازشون تصویر بگیرن...من نمی دونم ما چرا فرهنگ قبول اشتباهات رو نداریم.اگرم یه جوری قبول کنیم صدتا دلیل کنارش میچینیم.

*وسط ماه رمضان سفر ترکیه آن هم در شرایط بارداری چه ضرورتی داشت؟! آن هم بی هدف؟ نه به قصد سیسمونی، نه به قصد خرید ملک، پس برای چی رفتن؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.