پاسخ یک اصلاح‌طلب به کیهان/ خودت افراطی هستی

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، جواد امام، دبیرکل مجمع ایثارگران در واکنش به مطلب اخیر کیهان درباره بیانیه حمایتی این حزب از فرهنگیان و کارگران اظهار داشت: روزنامه تندروی کیهان که به تهمت زنی و انتشار مقالات توهین آمیز علیه اشخاص و گروه های سیاسی عادت دارد، در آخرین شماره خود به بیانیه اخیر حزب مجمع ایثارگران که در حمایت از مطالبات فرهنگیان و کارگران صادر شده است، اشاره کرده و در ادعایی مضحک، مدعی شده است که این حزب و سایر احزاب اصلاح طلب، در سالهای اخیر نسبت به مطالبات اقشار مذکور «ساکت» بوده اند.

 
این درحالیست که مجمع ایثارگران و سایر احزاب شناخته شده جبهه اصلاحات، علاوه بر مطالبه گری، همواره جمله «تغییر به نفع مردم» را نه در شعارهای تبلیغاتی خود مانند اصولگرایان که در هدف گذاری های تشکیلاتی شان دنبال کرده اند و تصمیمات و اقدامات آنها در سالهای گذشته نیز موید همین مسأله بوده است.
 
به نظر می رسد حالا که دولت مطبوع اصحاب کیهان روی کار آمده و در این مدت حتی نتوانسته اندکی از مشکلات معیشتی مردم بکاهد، عده ای قصد دارند تا نوک پیکان انتقادات را به سمت دیگری متمایل کرده و در رفتاری رندانه جای شاکی و متهم را تغییر دهند.

متاسفانه روزنامه ای که یک روز علیه جریان اصلاحات و روز دیگر علیه هنرمندان و سایر شخصیت های مستقل اجتماعی و فرهنگی «دروغ نامه» منتشر می کند، امروز به خود اجازه می دهد که به یک حزب قانونی و اصلاح طلب که اغلب اعضای آن را رزمندگان دفاع مقدس و چهره های سیاسی شناخته شده تشکیل می دهند، لقب «افراطی» دهد. لقبی که شایسته عملکرد خودش است.

 
این خود از عجایب روزگار ماست که قلم به مزدان یک روزنامه دولتی، به جای مجازات و محاکمه بابت نشر مطالب خلاف واقع در کشور، در جایگاه قاضی نشسته و حکم صادر می کنند.
 
کیهان که هماننند چند روزنامه دیگر با بودجه کلان دولتی اداره می شود، به جای پرداختن به مطالبات اقشار گوناگون و انعکاس صدای به حق اعتراضات، بارها به منتقدین سیاست های اشتباه مسئولین، القابی چون (مزدور، خائن، وطن فروش، غرب زده، آلت دست) و… داده و با بردن نام اشخاص و احزاب، به لجن پراکنی های خود در حوزه مطبوعات با خاطری آسوده ادامه داده است. حال پرسش اینجاست که از نگاه نگارندگان پوششی این روزنامه، تاکنون کدام مطالبات به حق بوده اند؟! و چطور ممکن است همه کسانی که برای احقاق حقوق اولیه خود دست به اعتراض می زنند، ضدانقلاب، فریب خورده یا مزدور باشند؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.