ادعای  مدودوف درباره رئیس جمهور اوکراین/ او به صلح نیازی ندارد

 ریانووستی گزارش داد، «دیمیتری مدودوف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که «ولودیمر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین نیازی به توافق صلح ندارد چرا که این مسئله به معنی پایان دولت فعلی کی یف در اوکراین خواهد بود.

وی در این باره در پیامی در کانال تلگرامش نوشت: زلنسکی به هیچ پیمان صلحی نیاز ندارد. برای او صلح پایان است. پایانی به این صورت که یا به سرعت از طرف نازی‌ها، که او را به دلیل توطئه با مسکووی ها حلق آویز خواهند کرد یا اینکه کندتر و از جانب رقبایش و به عنوان رئیس جمهور شکست خورده در جنگ، برکنار می‌شود.

طبق اظهارات مدودوف این مسئله همچنین توسط افراد مختلف اطراف زلنسکی تأیید شده است چرا که فریاد می‌زنند که هیچ معاهده صلحی وجود نخواهد داشت.

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه همچنین درباره رئیس جمهور اوکراین پیش بینی کرد که زلنسکی به گدایی پول و اسلحه از غرب ادامه خواهد داد تا ثابت می‌کند که در بازی است، امید جهان لیبرال است و آخرین سنگر دموکراسی اروپایی است که خرس (منظور روسیه است) می‌خواهد پاره پاره اش کند.

گفتنی است که پیشتر وزارت خارجه روسیه نیز اعلام کرده بود که کی یف به طور رسمی از روند مذاکرات با روسیه خارج نشده است، اما رفتار اوکراین، مسکو را که متعهد به حل و فصل صلح آمیز است، ناامید و افسرده می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.