مرکز اطلاع رسانی فلسطین از یورش ۱۷ گروه افراطی صهیونیست به مسجد الاقصی خبر داد.

در ادامه اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی، امروز - چهارشنبه - بار دیگر نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان یهودی به مسجدالاقصی یورش بردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره به نقل از مدیر مسجد الاقصی گزارش داد: بیش از ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست تا این ساعت به صحن‌های مسجدالاقصی یورش آورده اند ...

به گفته «شیخ عمر الکیسوانی» تاکنون ۱۷ گروه از افراط گرایان صهیونیست تحت محافظت مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش آورده اند.

وی در عین حال تاکید کرد: حضور و نفوذ صهیونیست ها به مسجد، دین اسلام را تغییر نمی‌دهد و اسلام تفرقه و شرک را نمی‌پذیرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین همچنین اعلام کرد که امروز توسط نظامیان صهیونیست از ورود خبرنگار شبکه الجزیره به صحن‌های مسجد الاقصی ممانعت شده است.

این اظهارات پس از آن صورت گرفت که شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که سران سیاسی و امنیتی این رژیم تصمیم گرفتند تا از ورود یهودیان از جمعه آینده تا پایان ماه رمضان به مسجد الاقصی ممانعت کنند.

بنا بر اعلام این رسانه‌ها، این تصمیم بعد از رایزنی «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش‌ها در مسجد الاقصی و شهر اشغالی قدس و کرانه باختری رود اردن گرفته شد.

براساس این تصمیم، اجازه ورود یهودیان به مسجد الاقصی در طول روزهای هفته از یکشنبه تا پنجشنبه داده نخواهد شد و روزهای جمعه و شنبه نیز براساس اعتقادات آنها ورود به آن ممنوع است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.