آرامش نسبی در رمز ارزها

بازار رمز ارزها فعلا متعادل است. به جز چند مورد، مابقی ارزها نوسان زیادی نداشته اند که این آرامش به دلیل نوسان محدود بیت کوین در حدود قیمت ۴۰ هزار دلار است.

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بیت کوین تغییر خاصی نداشته و قیمت آن در حدود همان ۴۰۱۰۰ دلار است که دیروز هم در همین محدوده معامله می شد. البته بامداد امروز فروشندگان یک بار دیگر شانس خود را برای پایین بردن قیمت امتحان کردند اما ناموفق بودند. قیمت تا حدود ۳۹۴۰۰ دلار هم پایین رفت اما پس از آن دوباره به بالای ۴۰ هزار دلار بازگشت.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۶۳ میلیارد دلار است.

با توجه به کاهش قیمت اخیر بیت کوین، انتظار می رفت که تعداد ماینرها به دلیل کم شدن پاداش آن ها، کاهش پیدا کند اما اطلاعاتی که وبسایت گلاسنود منتشر کرده نشان می دهد رقابت در صنعت استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است.

 

جدال خریداران و فروشندگان اتریوم در مرز ۳۰۰۰ دلار

اتریوم امروز وضعیت نسبتا بهتری از بیت کوین دارد. ارز دوم بازار، امروز حدودا یک درصد رشد کرده و حوالی ۳۰۵۰ دلار معامله می شود. قیمت اتریوم بامداد امروز به کمتر از ۳۰۰۰ دلار هم افت کرد اما مجددا به بالای آن بازگشت و فعلا معاملات آن بدون هیجان خاصی دنبال می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۸ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۶۷ میلیارد دلار است. اتریوم در مقیاس هفتگی همچنان منفی است و کاهش ۸ درصدی را روی تابلو معاملات نشان می دهد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «شناسایی عامل رشد شیبا / بیت کوین همچنان در کانال 40 هزار دلار»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.