کارگر فلسطینی به دست سربازان اسرائیلی به شهادت رسید

به گزارش پایگاه خبری «فلسطین آنلاین»، رسانه ها از شهادت یک کارگر ساختمانی فلسطینی توسط سربازان رژیم اشغالگر قدس با ادعای اینکه وی قصد انجام عملیات علیه نظامیان صهیونیست داشته است، خبر دادند.

یک کارگر فلسطینی در سحرگاه امروز (سه‌شنبه) با گلوله‌های یک افسر نیروهای اشغالگر اسرائیل در یک کارگاه ساختمانی در شهر اشغالی عسقلان به اتهام اینکه وی با چاقو قصد حمله به سربازان رژیم صهیونیستی داشته است به شهادت رسید. 

این رسانه فلسطینی اضافه کرد: کشتن فلسطینی‌های غیر مسلح توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل به یک عادت تبدیل شده و سربازان این رژیم با خونسردی افرادی که قصد دارند از موانع و جاده‌های کرانه باختری قدس و همچنین سرزمین‌های اشغالی عبور کنند، می‌کشند و سپس مدعی می‌شوند که وی برای انجام حمله با چاقو علیه سربازان رژیم صهیونیستی تلاش کرده است.  

فلسطین آنلاین اضافه کرد که شهرهای داخل سرزمین‌های اشغالی در روزهای اخیر شاهد عملیات قهرمانانه بوده است که بارزترین آن‌ها دو حمله تیراندازی در «تل آویو» توسط دو شهید به نام‌های «ضیاء حمارشه» و «رعد حازم» بود. 

در این پیوند، روزنامه «تایمز اسرائیل» به نقل از پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد که یکی از نیروهایش در پی حمله یک فلسطینی با چاقو زخمی و روانه بیمارستان شده است.  

پلیس رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این اتفاق در منطقه ساحلی «اشکلون» در جنوب سرزمین‌های اشغالی به وقوع پیوست و فرد مهاجم اهل شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری بود با گلوله‌های نیروهای پلیس کشته شد.  

به نوشته رسانه‌های فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳۹ فلسطینی به دست نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل به شهادت رسیده‌اند که ۱۱ تَن آن‌ها در ماه آوریل چند روز پس از آنکه «نفتالی بنت»   نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سربازان خود خواسته بود که بدون ضوابط یا محدودیت بر روی فلسطینی‌ها تیراندازی کنند، به شهادت رسیدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.