مدارس مشهد فردا تعطیل شد

براساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای خراسان رضوی ‌مدارس تمامی مقاطع ابتدایی‌، متوسطه اول و دوم مشهد در روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ‌در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

براساس این گزارش، با توجه به آلودگی هوا تمام ‌مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره ابتدایی‌، متوسطه اول و دوم در نواحی  هفت‌گانه مشهد و مناطق احمد‌آباد، تبادکان و رضویه فردا تعطیل است.همچنین کلاس های آموزشی در این مدارس به شکل غیر حضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی درباره دیگر مصوبات این کارگروه گفت: ‌تصمیم گیری در خصوص کم و کیف فعالیت آموزشی مدارس شهرستانهای درگیر آلودگی هوای استان از سوی فرمانداران وبا هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی هر شهرستان خواهد بود. فرمانداران شهرستان های درگیر با موضوع گرد و غبار با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و اداره کل هواشناسی و دانشگاه علوم پزشکی تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

اله‌پور با بیان اینکه تشدید نظارت بر فعالیت معادن و شن‌شویی‌ها و ممنوعیت مسابقات و فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، از دیگر مصوبات این کارگروه بود، تصریح کرد: فردا از هر‌گونه فعالیت ورزشی در فضای باز اجتناب شود و حتماً بایستی از ماسک استفاده کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.