آیت‌الله علم‌الهدی: نسبت به اهانت‌ها حساس نیستم و دلگیر نمی‌شوم

امام جمعه مشهد در جریان تجمع اعتراضی که در حمایت از وی برگزار شد، گفت: آسیب‌پذیری نظام اسلامی تبدیل به افسانه و آرزو برای دشمن شده و در این زمانه استکبار جهانی چشم خود را باز کرده تا از بدنه داخلی جریان انقلابی بهانه‌ای برای هجمه پیدا کند. بر همین اساس من هیچگاه از نسبت‌های ناروا و اهانت‌هایی که بعضا مطرح می‌شود، دلگیر نمی‌شوم و حساسیتی در این‌باره ندارم.

ظهر امروز جمعی از اقشار مختلف مردم و جوانان انقلابی در حاشیه جلسه تفسیر سوره مبارکه نور توسط آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی که طبق روال روزانه در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از امام جمعه مشهدالرضا(ع) بیان برخی مطالب غرض‌ورزانه و نابجا علیه وی در روزهای اخیر را محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض‌آمیز تعدادی از جوانان مشهدی در گفت‌وگوی بی‌واسطه با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه هجمه قدرت و ثروت در رسانه به سمتی جهت‌گیری دارد که در نهایت به تخریب جریان فکری ناب انقلاب اسلامی بیانجامد، تاکید کردند که در این میان جوانان و همه آحاد مردم در شهرستان‌های مختلف استان تکلیف دارند بصیرت انقلابی خود را حفظ کنند و حمایت از نماینده ولی فقیه را همچون پشتیبانی از ولایت فقیه بر خود واجب بدانند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در ابتدای سخنان خود و در واکنش به شعار جمع حاضر در حمایت از وی گفت: اگرچه از محبت شما تشکر می‌کنم اما پیش از هر بحث دیگری باید این نکته را بگویم که من هرگز خود را لایق و شایسته این لطف نمی‌دانم زیرا محبت شما در اصل به خاطر عشق به ولایت اهل بیت(ع) است و ما کسی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کلام ما در صورتی که به صحت و شان آن توجه نشود، می‌تواند ما را در پیشگاه عدل الهی شرمنده کند و بر همین اساس هر کس از عناصر انقلابی که خود را دغدغه‌مند می‌داند، باید هنگام صدور سخن به حلال و حرام الهی توجه داشته باشد و دقت کند که بیان او منتج به ضربه و آسیب به اسلام و انقلاب نشود.

علم‌الهدی با اشاره به آیه ۸۶ سوره مبارکه یوسف ادامه داد: به پیروی از نص قرآن کریم که فرمود «قَالَ اِنَّما اَشکُو بَثِّی وَ حُزنِی اِلَی اللَّهِ» همه ما باید خود را در محضر الهی ببینیم و هر گله و شکایتی داریم، از پروردگار عالم دادخواهی نماییم زیرا در حال حاضر وحدت امت حزب‌الله و جامعه اسلامی بیش از هر مساله دیگری اهمیت دارد و دشمن به درستی دریافته که اگر بتواند وحدت ما را بر هم بزند، می‌تواند بر همه امورات‌مان مسلط شود؛ لذا همه شما باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنید و اجازه ندهید که این اختلاف سلایق منجر به بروز دشمنی و عداوت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی تجمع این جوانان در شرایطی برگزار شد که تا پیش از این قرار بود تا این تجمع مردمی و خودجوش در مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود اما تدبیر آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص پیشگیری از ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه و لزوم حفظ وحدت در جبهه انقلاب اسلامی این تجمع برگزار نشد و معترضان در دفتر امام جمعه مشهد حاضر شدند.

۲ روز پیش و در حاشیه سفر رئیس‌جمهور به مشهدالرضا(ع) یکی از چهره های سیاسی در دیدار با دکتر سیدابراهیم رئیسی به بیان برخی مباحث خلاف واقع پرداخته و مطالب ناروایی به نماینده ولی فقیه در استان نسبت داده بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.