سارق توچال در دام پلیس افتاد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات خودرو مرکز تفریحی و کوهنوردی توچال خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره جزییات دستگیری این سارق گفت: در پی افزایش سرقت محتویات خودرو در ورودی مرکز تفریحی و کوهنوردی توچال تیم عملیات کلانتری  ولنجک رسیدگی به این موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را  در دستور کار خود قرار داد و در خصوص گشت زنی‌های هدفمند در این محدوده برنامه ریزی کرد.

وی گفت:‌ پس از انجام گشت های هدفمند، روز گذشته ماموران حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید که اطراف خودرهای پارک شده در ورودی توچال پرسه زنی می‌کرد مشکوک شدند. 

وی ادامه داد: ماموران خودرو  را زیر نظر قرار گرفته و مشاهده کردند راننده از خودرو پیاده شده و در حال بازکردن درب خودروی پژو است؛ بنابراین بلافاصله وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند. 

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بازرسی اولیه از داخل خودرو متهم اموال سرقتی اعم از باطری خودرو، آمپلی فایر، ضبط، باند و آلات و ادوات سرقت کشف شد که در بررسی بیشتر خودروهای پارک شده مشخص شد اموال سرقت شده متعلق به ۵ دستگاه خودروی پارک شده در همین محدوده است.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه متهم ۴۵ ساله به بزه انتسابی و سرقت محتویات ۵ دستگاه خودرو اعتراف کرد گفت: مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند. تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.