خطیب جمعه تهران: حق روز ۱۲ فروردین به خوبی ادا نشده، چون در تعطیلات نوروزی است

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه حق روز ۱۲ فروردین به خوبی ادا نشده، زیرا در ایام تعطیلات نوروز قرار دارد، گفت: ۱۲ فروردین روز بزرگی است و امام (ره) تعابیر تکان دهنده‌ای در این باره دارند.

 حجت‌الاسلام محمّدجواد علی اکبری در نماز جمعه امروز (۱۲ فروردین) تهران اظهار داشت: امروز آخرین جمعه از ماه شعبان و ساعات پایانی این ماه و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هستیم مومنین دغدغه‌مند آمادگی خود برای ورود به ماه ضیافت الهی و ماه با عظمت رمضان هستند.

وی افزود: ما نباید در فرصت باقی‌مانده کارهای مهم و ضروری را در دستور کار قرار دهند تا تمرکز لازم را برای آمادگی ورود به ماه رمضان داشته باشند و از کارهای غیرضروری بپرهیزند و سعی کنند با خداوند مناجات داشته و با او حرف بزنند و و راز دل شان را بگویند و از پروردگار کمک بخواهند در این مسیر باید فراوان استغفار کنیم.

خطیب جمعه تهران: حق روز ۱۲ فروردین به خوبی ادا نشده است

 

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در ماه رمضان بساط بخشش گناه کاران فراهم است و باید از این فرصت استفاده کرد زیرا خداوند در این ماه بیشتر و بهتر می‌بخشند. 

خطیب جمعه تهران با بیان اینکه حق روز ۱۲ فروردین به خوبی ادا نشده، زیرا در ایام تعطیلات نوروز قرار دارد، گفت: ۱۲ فروردین روز بزرگی است و امام (ره) تعابیر تکان دهنده‌ای در این باره دارند و این روز را یکی از بزرگترین اعیاد دینی و مذهبی و انقلابی نامیده‌اند. همچنین امام ۱۲ فروردین را روز امامت ملّت و روز فتح و ظفر ملّت نامیده‌اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.