قیمت دلار در اولین روز کاری سال جدید چه روندی داشت؟

انریکه مورا روز گذشته در توئیتی عنوان کرد که هدف این سفر از میان برداشتن شکاف‌های باقیمانده در مذاکرات است. وی برلزوم به نتیجه رسیدن مذاکرات تاکید کرد و گفت چیزهای زیادی در معرض خطر است.

با وجود اهمیت خبر سفر مورا به ایران، بازار ارز در اولین روز کاری سال جدید تحت تاثیر عوامل دیگری نیز قرار داشت. احتمال داشت بعد از تعطیلی تقاضایی که در این چند روز پاسخ داده نشده بود، وارد بازار شود و قیمت‌ها را صعودی کند، از طرف دیگر انتظار می‌رفت معامله‌گران کار خود را با احتیاط شروع کنند و قبل از اینکه یک ارزیابی از فضای بازار به دست آورند حجم معاملات محدود باشد.

به هر روی در روز ششم فروردین قیمت اولیه دلار متشکل ۲۴ هزار و ۸۳۰ تومان بود و دلار سنا کار خود را با ۲۵ هزار و ۷۸ تومان آغاز کرد. به گزارش برخی از شبکه‌های اطلاع‌رسانی مبادله ارز دلار صبح امروز با قیمت حوالی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان مبادله می‌شد. قیمت دلار در ادامه قدری به سمت بالا حرکت کرد، اما تغییرات آن محدود بود و دوباره نزولی شد. قیمت دلار متشکل نیز در شروع کار قدری رشد کرد و در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح امروز بالای ۲۵ هزار تومان قرار داشت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «روند قیمت دلار در اولین روز کاری سال جدید/ واکنش بازار ارز به سفر مورا به ایران» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.