قیمت سکه امروز در بازار عقب نشست

بازار ارز تهران امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ شاهد آرامش نسبی برای قیمت دلار و قیمت درهم بود. نرخ دلار عصر امروز با ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش تفاوت زیادی نداشت و این در حالی اتفاق  افتاد که در بازار متشکل ارزی امروز  نرخ دلار ۳۳۶ تومان کاهش یافت و بر روی ۲۴ هزارو ۴۶۱ تومان ایستاد. 

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز 

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز مانند قیمت دلار نوسان محدودی را تجربه کرد. قیمت درهم عصر امروز ۴۰ تومان پایین رفت و با ۷ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزار و ۳۳۵ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود.

قیمت سکه عقب نشست

قیمت اونس طلا عصر امروز در مقایسه با دیروز تقریبا ۶ دلار افت کرد و با ۱۹۲۲ دلار مبادله شد. در بازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا ۱۸  و قیمت سکه عقب نشینی کرد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با  ۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش به ۱ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. 

قیمت سکه هم امروز ۸۰ هزار تومان از روز سه شنبه ارزان تر بود و با ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبادله شد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۴۰۰  تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان به دست آمد. و اندازه حباب سکه  هم و ۳.۸ درصد بود.  

علت اصلی نوسان محدود در بازار ارز 

در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار امروز خبری از خبرگزاری فارس برجسته بود. این خبر گزاری اعلام کرد که  ۵۳۰ میلیون دلار اموال بلوکه‌شده به حساب ایران واریز شده است. نازنین زاغری حدود ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه به تیم انگلیسی تحویل داده شد و تشریفات برای تبادل او در فرودگاه امام خمینی در حال انجام است. این خبر باعث شد که نوسان  در بازار ارز تهران محدود شود. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.