ترامپ، کلینتون را رها نمی‌کند/ طرح شکایت جدید علیه هیلاری

به  گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا علیه هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور و همکاران او به دلیل متهم کردن ترامپ به همکاری با روسیه شکایت کرد.

به گزارش رسانه های آمریکایی،  ترامپ از هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ شکایت کرده است. ترامپ، کلینتون و دها نفر دیگر را متهم به توطئه برای سرنگونی ریاست جمهوری خود کرده است.

شکایت جدید که روز پنجشنبه در دادگاه فدرال در فورت پیرس، فلوریدا تنظیم شد، کلینتون و دستیاران مبارزات انتخاباتی وی، جیمز کومی، مدیر سابق اف بی آی، کمیته ملی دموکرات و دیگران را متهم به "توطئه غیرقابل تصور"  از جمله طرح اتهام تبانی ترامپ با روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ می کند.

در این شکایت آمده است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، هیلاری کلینتون و همراهانش طرحی غیرقابل تصور را ترتیب دادند. این یک طرح بی رحمانه  و توهین به دموکراسی آمریکا است. متهمان با هماهنگی یکدیگر توطئه و روایتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه ترامپ رقیب جمهوری خواه آنها با یک حاکمیت متخاصم خارجی تبانی کرده است.

این شکایتنامه هیلاری کلینتون و سایر مدافعان را به ممانعت از اجرای عدالت و سرقت اسرار تجاری و همچنین هک غیرقانونی ارتباطات خصوصی ترامپ متهم می کند.

وکلای ترامپ خواهان غرامت ۷۲ میلیون دلاری از مدافعان برای جبران خسارت و زیان شده اند. وکلای رئیس جمهوری سابق آمریکا در یک پرونده دیگر علیه هیلاری کلینتون نیز خواهان پرداخت غرامت ۲۱ میلیون دلاری شده بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.