توزیع ۳ برابری مرغ گرم و منجمد در ۵۰ نقطه تهران

علیرضا زاکانی امروز (شنبه) با حضور در بازار میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد ضمن بازدید از غرفه‌های این میدان تره‌بار و گفت‌وگو با شهروندان در جمع خبرنگاران نیز گفت: شهرداری تهران ۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر دارد که توزیع آن به لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت است. این میادین عرضه اقلام مورد نیاز شهروندان تهرانی را برعهده دارد و در این میادین به گونه‌ای عمل می‌شود که عرضه محصولات نسبت به سطح شهر با حدود ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت‌های مغازه‌ها عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب از جمله مواردی است که باعث شده شهروندان تهرانی مایحتاج خود را از این میادین تهیه کنند و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است.

شهردار تهران با اشاره به بازدید خود از بازار میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد گفت: در جریان این بازدید چند تن از غرفه‌داران نسبت به موضوعاتی همچون مالیات و قیمت در اختیار گرفتن غرفه‌ها موضوعاتی را مطرح کردند که فردا این مطالب در جلسه هیات مدیره سازمان میوه و تره‌بار مطرح و بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: از فردا مرغ گرم با توزیع سه برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از سطح شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد. در بحث برنج ایرانی این محصول با قیمت مناسب و ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت سطح بازار و برنج هندی و پاکستانی نیز به صورت ویژه در بازارهای میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد. گوشت گرم نیز در میادین میوه و تره‌بار عرضه شش برابری را از فردا تجربه خواهد کرد.

زاکانی با اشاره به این‌که شهروندانی تهرانی بدون دغدغه و با اطمینان خاطر می‌توانند محصولات خود را در ایام پایانی سال در بازارهای میوه و تره‌بار تهیه کنند، اضافه کرد: در ارتباط با ماه مبارک رمضان نیز با مشکلی مواجه نیستیم و تمهیدات لازم در این بحث پیش‌بینی شده یکی از برنامه‌های سازمان میوه و تره‌بار این است که به سمت هوشمند سازی حرکت کند و اقلام پرمصرف را از کانون‌های تولید کننده و کشاورزان تهیه و تامین کنند.

توزیع ۳ برابری مرغ گرم و توزیع مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از شهر تهران/تمهیدات شهرداری برای ماه رمضان

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.