غلامرضا احمدنژاد درگذشت

این مدیر و معلم پیشکسوت از موسسین ستاد نماز جمعه، جهاد سازندگی بجستان و موسسه خیریه انصارالنبی بود.

 چند دوره مدیریت آموزش و پرورش بجستان و رئیس شورای شهر بجستان جزئی از سوابق انقلابی این معلم پیشکسوت بود.

وی همچنین موسس و مدیر خانه فرزندان نرجس که سرپرستی چندین فرزند را بر عهده دارد نیز  بود.

 

احمد نژاد تجسم شرافت بود

شکوری نسب بخشدار سابق بجستان در گفت و گو با خبرنگار خبر آنلاین ضمن اشاره به ویژگی های برجسته آقای غلامرضا احمدنژاد گفت: جناب احمدنژاد معلم بود و با اینکه دارای پست های مدیریتی متعددی بود بیشتر از هر چیز خودش را معلم می دانست.

وی با اشاره به مردمداری ایشان، اظهار کرد: با توجه به وجاهتی که آقای احمدنژاد داشت مردم خواستار شرکت ایشان در شورای شهر شدند و ایشان با اکثریت آراء رییس شورای شهر بجستان شدند.

 بخشدار سابق بجستان در ادامه صبر، درستکاری و صداقت را از جمله ویژگی های بارز آقای احمدنژاد، ذکر کرد و افزود: این معلم اخلاق هیچگاه جانب مردم را رها نکرد و همیشه به سمتی حرکت می کرد که منافع عموم جامعه آنجا بود.

شکوری نسب با بیان اینکه آقای احمدنژاد فردی آرام، خداپرست و منطقی بود، بیان کرد: آقای احمد نژاد نه تنها مورد اعتماد مردم بجستان بلکه مورد اعتماد مردم گناباد نیز بود.

وی در ادامه گفت: احمد نژاد را همواره فردی می‌دانستم که برای شخص من دوستی صمیمی، پدری راهنما و مشاوری دلسوز بود.

تکلیف مداری از خصلت های آقای احمدنژاد بود

در ادامه سید مرتضی مرجانی شهردار سابق بجستان در گفت و گو با خبرنگار خبر آنلاین با اشاره به ویژگی های اخلاقی آقای احمد نژاد، افزود: آقای احمد نژاد، انسانی خدوم، تکلیف مدار و وظیفه شناس بود.

مرجانی ادامه داد: مسئولیت پذیری و مردم‌دوستی آقای احمد نژاد تا جایی بود که حتی بعد از بازنشستگی نیز در میدان ماند و خدمات مثبتی  برای همشهریان خود انجام داد.

وی ایجاد خانه فرزندان نرجس را از گوهرهای‌ ماندگار آقای احمدنژاد برشمرد که نقش پدری و اخلاق مداری ایشان را برجسته کرده است.

مدیران استانی و کشوری با پیام هایی درگذشت این مدیر و استاد اخلاق بجستان را به خانواده، دوستداران این استاد اخلاق و مردم بجستان تسلیت گفتند.

خبرآنلاین نیز این ضایعه را به مردم بجستان و خانواده این معلم فقید تسلیت می گوید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.