تکذیب انهدام مخفیگاه پهپادهای حزب‌الله

بعد از ادعای منابع خبری درباره انهدام یک مخفیگاه‌ پهپادهای حزب الله توسط رژیم صهیونیستی، این جنبش ادعای مذکور را تکذیب کرد.

 روز گذشته برخی از منابع خبری مدعی شدند که دشمن صهیونیستی توانسته است به یکی از مخفیگاه‌های پهپادهای حزب الله نفوذ کرده و آن را از طریق نیروهای کماندوی خود منهدم کند.

شبکه خبری المنار اما به نقل از حزب الله گزارش داد، حزب الله به شدت این خبرها را تکذیب می‌کند و تأکید دارد که به هیچ عنوان صحت ندارد.

پایگاه خبری اساس مدیا روز گذشته ادعا کرد که «جنگ امنیتی مخفیانه» بین حزب الله و رژیم صهیونیستی آغاز شده و عملیات ادعایی صهیونیست‌ها نیز در راستای همین مسئله است.

این پایگاه به نقل از برخی از منابع ادعا کرد، حزب الله اطلاعات دقیقی در اختیار دارد که نشان می‌دهد صهیونیستها برای عملیات در مناطق مختلف لبنان و سوریه آماده می‌شوند و هدف از این عملیاتها، تخریب کارگاههای مخصوص تبدیل موشکهای دوربرد به موشکهای نقطه‌زن و همچنین کارگاههای ساخت پهپاد است.

به گفته این منابع، حزب الله نیز ارسال پهپاد به فلسطین اشغالی را افزایش داده و فعالیتهای امنیتی خود را بیشتر کرده است تا بتواند اطلاعاتی درباره تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی و موساد گردآوری کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.