مأمور قلابی در دام پلیس افتاد/ اخاذی با سلاح

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت ازدستگیری متهمی خبر داد که با جعل کارت نیروهای مسلح و حمل سلاح جنگی از شهروندان اخاذی می کرد.

سرهنگ نجم الدین رشیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در اوایل هفته گذشته اخباری در خصوص فعالیت فردی که با کارت جعلی نیروی انتظامی و چند ارگان نظامی دیگر در یکی از محله های حوالی یافت آباد تهران، اقدام به اخاذی می کرد، دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت اقدام به بررسی موضوع کردند که مشخص شد این فرد ضمن جعل کارت های ارگان های نظامی مانند ناجا با خود سلاح گرم نیز حمل کرده و با معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان اخاذی می کند.

رشیدی با اشاره به شناسایی محل تردد متهم تصریح کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی،سرانجام، با تلاش های شبانه روزی پلیس در عصر روز هفتم اسفند ماه، در حالیکه متهم قصد سوار شدن بر خودروی خود را داشت دستگیر شد که در بازرسی از خودروی وی نیز یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۵ عدد فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به جرم خود، به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تاکنون سه شاکی به این یگان مراجعه کرده و تلاش برای بررسی بیشتر این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.