سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در سال ۹۲ در پی یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای توابع هندیجان و کشته شدن سه نفر، پلیس تحقیقاتش را جهت دستگیری عاملان جنایت آغاز کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در تحقیقات اولیه یکی از شرکت کنندگان در نزاع به اتهام قتل دو نفر از طرفین دعوا با استفاده از اسلحه شکاری دستگیر شد که در ادامه روند رسیدگی پرونده به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مقتولین نیز در این نزاع بر اثر تصادف عمدی با یک دستگاه خودرو به قتل رسیده بود، افزود: دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

عباس زاده با اشاره به تلاشهای مستمر پلیس آگاهی شهرستان هندیجان برای کشف حقیقت گفت: یکی از متهمین به هویت "ع – ع" که با قرار وثیقه آزاد شده بود، پس از پنج سال کتمان حقیقت بالاخره در تحقیقات کارآگاهان پلیس و رویارویی با شواهد و قرائن به قتل "ح-ع" اعتراف و عنوان کرد با استفاده از خودرو کامیونت مقتول را زیر می‌گیرد و متواری می شود.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: یکی از اولویتهای پلیس کشف جرم است و نیروی انتظامی در این زمینه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.