آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس

رییس پلیس راه البرز از ترافیک نیمه سنگین در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.

سرهنگ رضا گودرزی اظهار داشت: این ترافیک در خط جنوبی از محدوده میدان امیر کبیر تا نوجان و در ادامه از محدوده آزادراه تهران - شمال در هر ۲ لاین نیمه سنگین است.

وی اضافه کرد: همچنین وضعیت ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌ کرج - قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا پرحجم گزارش شده است.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود از بارش خفیف برف در جاده کرج - چالوس خبر داد و کفت :  اکنون بارش خفیف برف از محدوده دیزین تا کندوان به صورت مقطعی است و سطح زمین لغزنده است . 

وی گفت : رانندگان در جاده های کوهستانی البرز ، خودروهای خود را به لوازم ایمنی ، تجهیزات زمستانی، چراغ های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

رییس پلیس راه البرز افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی از مواردی است که  رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.