آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیکی جاده‌های شمالی

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش خفیف برف در گردنه ولی‌آباد محور کندوان، گفت: در مسیرهای خروجی محورهای کندوان و هراز شاهد ترافیکی سنگین مقطعی هستیم.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در گردنه ولی‌آباد محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به کاهش دید و لغزنده بودن محور کندوان، افزود: از لحاظ ترافیکی از میدان مرزن‌آباد به سمت ماسال در مسیر خروجی شمال شاهد ۴ کیلومتر ترافیک ایستگاهی هستیم و در طول مسیر شاهد ترافیک هستیم ولی درحال حرکت است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید و لغزندکی محور هراز، اضافه کرد: در محدوده تونل سپاسد محور هراز شاهد ترافیک ایستگاهی و در طول محور شاهد ترافیکی پرحجم هستیم.

این مسؤول با اشاره به ترافیکی پرحجم در محور سوادکوه، بیان کرد: از لحاظ ترافیکی حجم بار در ایت محور در حال حرکت است و از لحاظ جوی نیز سطح محور لغزنده و بارانی و گردنه گدوک با کاهش دید همراه است.

جهان‌تاب به کاهش دید در ارتفاعات کیاسر اشاره کرد و یادآوز شد: در طول محور کیاسر شاهد ریزش خفیف باران و لغزندگی سطح جاده هستیم.

وی با بیان اینکه رانندگان باتوجه به کاهش دید در گردنه‌های مازندران ازچراغ مه‌شکن استفاده کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال ریزش و سقوط سنگ در محورهای استان، رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: باتوجه به شرایط جوی تاکید پلیس  بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است‌.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.