بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران تصویب شد

لایحه بودجه و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران با رقم ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به اتفاق آراء به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید.

چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران روز گذشته  با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، معاونین شهردار و مدیران کل برنامه و بودجه، تدوین قوانین و امور شورا، خزانه داری و تشخیص وصول درآمد برگزار شد.

در این جلسه که در 3 نوبت برگزار شد، در ابتدا پرویز سروری ریاست جلسه شورای شهر تهران را به عهده داشت و در نوبت بعدی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، ریاست شورا به عهده داشت و در این جلسه به بررسی بودجه 1401 شهرداری تهران پرداخته شد.

در این جلسه تا ساعات پایانی شب ادامه داشت، مصارف بودجه شهرداری تهران شامل هزینه‌های دارایی، سرمایه‌ای و تملک دارایی‌های مالی بالغ بر 50 هزار و 370 میلیارد تومان اعلام شد. در بخش اعتبارات هزینه‌ای، رقم 22 هزار و 502 میلیارد تومان، در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز رقم20 هزار و 868 میلیارد تومان و در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های مالی رقم 7 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

پس از بررسی جزء به جزء تبصره‌ها، در نهایت کلیات لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نیز با 21 رای موافق تصویب شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.