قیمت طلا بالا رفت

 بازار ارز  تهران در اولین روز هفته جاری شاهد صعود  قیمت دلار  بود. نرخ دلار صبح امروز 310 تومان از عصر روز پنجشنبه گذشته بالا تر بود. این افزایش قیمت تا انتهای  معاملات نقدی امروز ادامه داشت. قیمت دلار  امروز  بر روی ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان ایستاد. این قیمت نسبت به دو روز پیش اختلاف ۲۳۰ تومانی را نشان می دهد.  نرخ دلار  در بازار متشکل ارزی هم امروز ۷۲ تومان بر ارزش خود افزود و با ۲۵ هزار و ۱۳۲ تومان معامله شد. 

صعود اندک قیمت درهم 

قیمت درهم امروز اندکی صعود کرد . نرخ درهم در ابتدای بازار امروز 60 تومان رشد  را تجربه کرد و  در ساعات پایانی معاملات  همزمان با افزایش قیمت دلار 40 تومان صعود کرد و 7 هزار و 230 تومان را برای خود ثبت کرد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۶ هزارو ۵۵۵  تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود .

بازدهی بازار 23 بهمن

قیمت سکه کانال عوض کرد

قیمت جهانی اونس طلا دیشب توانست 1860 دلار را لمس کند و در بازار امروز هم با همین قیمت معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا و سکه در واکنش به این افزایش قیمت وارد فاز صعودی شدند.

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۳۶ هزار و ۹۰۰ تومان گران شد و به ۱ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسید. قیمت سکه هم امروز وارد کانال ۱۲ میلیون تومان شد. این فلز گران بهای داخلی امروز  ۲۹۵ هزار تومان گران شد و با ۱۲ میلیون و ۴۵ هزار تومان معامله شد. با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۶۷۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۷۹ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز  ۲.۹۶ درصد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.