انهدام باند قاچاق سلاح در فارس

رهام‌بخش حبیبی گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان "کازرون" فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند با یک سواری پژو ۴۰۵ تعدادی اسلحه قاچاق را از استان ‌ ها ی غرب ی بارگ ی ر ی و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بامداد امروز (۲۱ بهمن) ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور " کوه‌چنار-کازرون " اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشینان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن ۸ قبضه سلاح کمری و ۱۲ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه ‌ ای در باک بنزین خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و ۲ سرنشین برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ گزارش دهند.

دستگیری قاچاقچیان و کشف ۵۹ کیلو شیشه در شیراز

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران انتظامی شیراز با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت سوداگران مرگ در یکی از محلات این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری "۲۴ ابوذر" پس از هماهنگی با مقام قضائی به ۲ باب منزل متعلق به قاچاقچیان اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها موفق شدند ۷ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر که در منازل بودند دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران با رصدهای اطلاعاتی موفق شدند یک سواری پژو پارس که در آن اطراف در حال پرسه زنی و قصد تحویل مواد مخدر از نوع شیشه به دیگر اعضای دستگیر شده داشت را توقیف و ۲ سرنشین آن را نیز دستگیر کنند.

سردار ملک‌زاده با بیان اینکه در بازرسی از سواری پژو پارس ۵۱ کیلو و ۷۵۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد مواد مخدر مکشوفه از مرزهای شرقی وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در مجموع در این ماموریت ۵۹ کیلو و ۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شده است، تصریح کرد: هر ۶ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

باند قاچاق سلاح در فارس منهدم شد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.