جوان 27 ساله میراث دار خاندان سلطنتی آلمان شد

شاهزاده " فردریک فون آنهالت" 79 ساله با انتخاب " کوین فوشت" 27 ساله، بقای هزار ساله نام خانواده سلطنتی آلمان را تضمین کرد.

این شاهزاده آلمانی که تاکنون ۹ بار ازدواج کرده و فرزندی ندارد، تصمیم گرفت یک جوان ۲۷ ساله آلمانی را میراثدار خود کند و به فرزند خواندگی بگیرد.

با این کار خاندان سلطنتی آلمان هر چند به صورت صوری و غیرنَسَبی از معرض انقراض نجات می یابد.

شاهزاده فردریک فون آنهالت که خود فرزند یک پلیس ساده آلمانی بوده در سال ۱۹۷۵ و در سن ۳۵ سالگی از سوی " ماری آگوست" دختر "ویلهلم دوم" آخرین امپراتور آلمان، به فرزند خواندگی پذیرفته شد و نام خانوادگی خاندان سلطنتی آلمان را به میراث برد.

حالا او در سن ۷۹ سالگی همین کار را برای حفظ نام خانواده سلطنتی آلمان با یک جوان ۲۷ ساله آلمانی که سابقه آشنایی با خانواده او را دارد، انجام داده است.

خاندان سلطنتی آلمان از سال ۱۹۱۸ و از سال پایان جنگ اول جهانی اول از قدرت و مناصب رسمی کنار رفته و نظام سلطنتی آلمان منسوخ شد.

"ماری آگوست" دختر "ویلهلم دوم" آخرین پادشاه آلمان و مادر خوانده "فردریک فون آنهالت"

جوان 27 ساله میراثدار خاندان سلطنتی آلمان شد (+عکس)

ویلهلم دوم آخرین پادشاه آلمان

جوان 27 ساله میراثدار خاندان سلطنتی آلمان شد (+عکس)
شاهزاده "فردریک فون آنهالت" درباره این اقدام خود گفته است: با این کار می خواستم به افراد تنها نشان دهم که ضرورتی به تنها ماندن نیست. شما می توانید یک فرد بالغ را به فرزندی قبول کنید و کسی را در کنارتان داشته باشید که به شما کمک کند. مجبور نیستید بچه بزرگ کنید."


"کوین فوشت" هم که با فرزندخواندگی از این پس نام و عنوان خاندان سلطنتی آلمان را یدک خواهد کشید و وارث ۱۵ میلیون لیره استرلینگ میراث فردریک فون آنهالت خواهد شد، درباره نحوه آشنایی خود با آخرین دارنده عنوان خانواده سلطنتی آلمان گفت:" من برای آخر هفته ها به لس آنجلس می رفتم. پدرم دوست فردریک است و او به من گفت که می توانم در خانه فردریک بمانم."


او افزود: "فردریک و من توافق کردیم که اگر در آن مکان کمک کنم، برای او آشپزی کنم، با او روی کامپیوتر کار کنم، مطمئن شوم قبض هایش پرداخت می شود و گاهی اوقات برای او غذا درست می کنم، می توانم پیش او بمانم."

 
 


شاهزاده فردریک فون آنهالت هم گفت که کوین فوشت با وجود قبول فرزند خواندگی او، عاشق خانواده اش است اما از این به بعد با او خواهد ماند.


او افزود: " کوین دیگر شناسنامه جدید دارد و من پدر رسمی او هستم... من و پدرش هنوز با هم دوست هستیم و مادر و پدرش مشکلی با فرزندخواندگی کوین ندارند."

 
 

 

  •  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.