انصارالله برای عربستان و امارات خط و نشان کشید

علی الموشکی، معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن در مصاحبه‌ای با شبکه المسیره، وابسته به جنبش انصارالله اظهار کرد: عملیات طوفان یمن ۲ نشان داد که ما سلاح‌های باکیفیت، نیروها و اطلاعات مهمی در اختیار داریم.

الموشکی در ادامه به دو کشور عربستان و امارات هشدار داد که ارتش یمن در صنعا بانکی از اهداف حساس و مهم را در اختیار داشته و این دو کشور متجاوز زیر ذره‌بین هستند.

معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن گفت: ما سلاح‌ها و پهپادهای دقیقی داریم که به هر کجا بخواهیم و در هر نقطه‌ای در عمق خاک کشورهای متجاوز و حامیان آنها می‌رسند.

او تاکید کرد: حمله به پایگاه الظفره به عنوان سکوی پرواز جنگنده‌هایی که مردم یمن را بمباران می‌کنند، حامل پیام مهمی است.

الموشکی درباره پایان جنگ در یمن نیز گفت: این هدف نهایی ما از مشارکت نظامی امروزمان است، هدف ما از مشارکت نظامی دفاع از خود، افزایش فشارها بر آنها و آغاز مذاکراتی سیاسی است.

یحیی سریع، سخنگوی انصارالله اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهایش با تعداد زیادی موشک بالستیک و پهپاد، برخی پایگاه‌های حساس در عمق خاک عربستان و امارات را هدف قرار دادند.

او اظهار کرد: پایگاه هوایی الظفره و دیگر نقاط حساس در ابوظبی، پایتخت امارات و نیز برخی پایگاه‌های حساس و مهم در دبی هدف حملات موشکی انصارالله قرار گرفتند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.