انتشار نامه سرگشاده سید محمد خاتمی به رهبری و مردم تکذیب شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب وجود نامه سرگشاده رئیس دولت اصلاحات به مردم را تکذیب کرد و گفت: اگر قرار باشد آقای خاتمی صحبتی انجام دهند در رسانه رسمی خودشان منتشر خواهند کرد.

جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب  درباره انتشار نامه سرگشاده از طرف سیدمحمد خاتمی به مردم گفت:‌ خبر این نامه تکذیب می‌شود، برخی به دنبال آن بودند که وجود نامه را به ملاقات ایشان با آقایان ناطق نوری، روحانی و سیدحسن خمینی نسبت دهند اما این نامه به هیچ عنوان صحت ندارد. آقای خاتمی قبلا دغدغه‌هایش را منعکس کرده و هرجایی احساس کند که حرفی برای گفتن دارند، به طور مستقیم یا غیرمستقیم منعکس می‌کند. کسانی که آمدند خبری را مطرح کردند که قرار است ایشان به طور ویژه بیاید صحبتی را در قالب نامه منتشر کند اساسا اینطور نیست و آن‌ها می‌خواهند با نقدهایی که در اجتماع است فرار کنند و اخباری که درست نیست را منتشر می‌کنند.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود نامه‌ای به رهبری نوشتند و قرار است آن نامه را منتشر کنند، گفت:‌ نه این خبر هم تکذیب می‌شود. قبلا به رهبری نامه‌ای فرستادند و اگر قرار بود آن نامه را منتشر کنند، همان موقع منتشر می‌کردند. اگر قرار است نامه‌ای منتشر شود، مخاطبان نامه باید آن را نام منتشر کنند. تا آنجا که خبر دارم اخیرا هم نامه‌ای به رهبری ننوشتند. گمانه‌زنی‌هایی که نسبت به آقای خاتمی در فضای مجازی مطرح شده صحت ندارد.

 

تکذیب انتشار نامه سرگشاده خاتمی به رهبری و مردم

امام یادآور شد: اگر آقای خاتمی نکته، مطلب یا حتی نامه خاصی مدنظرشان باشد،‌ اول در رسانه رسمی خودشان یعنی «خاتمی مدیا» منتشر می‌کنند و بعد منعکس می‌شود. مطلقا ، هیچ خبری در «خاتمی مدیا» درباره نقطه نظرات و ملاقات‌هایی هم که داشتند و اینکه در خبرها می‌گویند آقای خاتمی در جلسات خودشان به دنبال برنامه‌ریزی برای موضوعات خاص مثل انتخابات است، نیامده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.