برادر محیط‌بان کرمانشاهی: اجازه دیدار با خانواده مقتول به ما نمی‌دهند

حکم اعدام برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی در دیوان عالی کشور تایید شد. او یک سال قبل در ماموریت خود به اشتباه به جای اینکه به لاستیک ماشین شکارچیان غیرمجاز شلیک کند، گلوله به بدن یکی از این شکارچیان غیرمجاز اصابت می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

حبیب الله نجفی برادر برومند نجفی می‌گوید: قرار است با ریش سفیدی این موضوع را حل کنند، ولی به ما حرفی نزده‌اند و هنوز به ما اجازه نداده‌اند که با خانواده مقتول صحبت کنیم. ما زودتر از این می‌خواستیم با آن‌ها صحبت کنیم، اما غیرمستقیم گفتند دادگستری گفته بهتر است فعلا دیداری نباشد چراکه خانواده مقتول عصبانی هستند و ممکن مشکلی ایجاد شود.

وی ادامه داد: نیاز باشد به دست و پای خانواده آن‌ها می‌افتم که رضایت بگیرم، ولی اجازه دیدار نمی‌دهند و مسئله از طریق گروه صلح و سازش در حال پیگیری است و هر زمان از آن‌ها می‌پرسیم حرفی نمی‌زنند و می‌گویند ان‌شاءالله حل می‌شود.

نجفی با بیان اینکه هر چند روز یکبار با برادرم صحبت می‌کنم، گفت: او در زندان متوجه حکمش شده و نگران است و مدام می‌گوید از قصد نبوده و سهوی بوده است. او هم محیط‌بان است و در یک ماموریت اینگونه شد و واقعا پشیمانیم که چرا این اتفاق رخ داده است. من برادرم را فقط دلداری می‌دهم و حرفی ندارم به او بگویم. می‌خواهد که با خانواده مقتول صحبت کنیم، اما من هم همین حرف‌ها را به او می‌گویم.

برادر این محیط بان ادامه داد: برادرم ۳۸ سال سن دارد. او فقط ۴۰ روز بود که ازدواج کرده بود و‌ این اتفاق رخ داد. همسرش مدام دست به دعا است. ما نگران و ناراحت هستیم برای خانواده مقتول؛ هر دو خانواده بدبخت شدند، به آن‌ها می‌گویم ما را ببخشند زیرا به خدا سهوی بوده است. برادرم فرد متعهدی است و همه شهر او را به خوبی می‌شناسند.

نجفی با طلب بخشش از خانواده مقتول گفت: این حادثه بدون قصد و نیت و یک حادثه شوم بوده است. عاجزانه از آن‌ها طلب بخشش و گذشت می‌کنیم. ما را ببخشند و به بزرگی خودشان برادرم که در یک ماموریت بوده را ببخشند تا یک عمر مدیون آن‌ها باشیم. ما آن‌ها را درک می‌کنیم آن‌ها نیز داغ دیده‌اند، ولی این هم یک اتفاق بود و می‌خواهیم ما را ببخشند.

 برادر برومند نجفی محیط‌بان کرمانشاهی: اجازه دیدار با خانواده مقتول به ما نمی‌دهند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.