هشدار جدی سردار اشتری: پلیس با مغرضان امنیت، با قاطعیت برخورد می‌کند

سردار اشتری:فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما در مقوله امنیت با هیچ کس تعارف نداریم و هر جایی که برای امنیت مردم توسط افرادی که مغرض هستند اتفاقی بیفتد حتماً با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهیم کرد.

سردار حسین اشتری در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان که امروز در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: بر ارواح پاک و مطهر شهدای عزیز دوران دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، سیدالشهدا جبهه مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام(ره) درود می‌فرستیم و برای مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داریم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و مسئولان در این یادواره تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست. ما هر موقع مراسمی به یاد شهدا داریم خیر و برکت آن را برای خود، سازمان و کشور می‌بینیم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: شهدا نیازی به ما ندارند بلکه ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم تا با دعای خیرشان بتوانیم راه‌شان را ادامه دهیم و ان‌شاءالله شرمنده آنان نباشیم.

وی ادامه داد: امروز امنیت، استقلال و آرامش خود را مدیون شهدا و جانبازانی هستیم  که در عرصه‌های مختلف حضور داشتند و برای کسب رضای خدا و تبعیت از ولی فقیه از ارزش‌های اسلامی و خاک میهن دفاع کردند، ما هم باید رهرو و پاسدار خون این عزیزان باشیم.

سردار اشتری گفت: باید با تاسی از شهدای عزیز که در روزهای اول دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات و تنها با توکل به خدا توانستند دشمن بعثی را از این سرزمین مقدس خارج کنند، راه خود را با تمام قدرت ادامه دهیم.

وی افزود: در موضوعات هسته‌ای کسانی که توانستند به آن موفقیت‌ برسند، مجاهدانی بودند که به یاد شهیدان خرازی، باکری، کاظمی، همت و شهدای بزرگوار دفاع مقدس کار کردند  و در جبهه مقاومت هم به تاسی از این شهدا موفقیت‌های بسیاری کسب شد.

سردار اشتری ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کردند اثرات شهادت حاج قاسم سلیمانی بیشتر از دوران پر خیر و برکت حیاتش بوده است لذا ما هم در عرصه‌های مختلف باید راه شهدای عزیز را طی کنیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رمز موفقیت شهدا اخلاص، نیت الهی و ولایتمداری بود و سپهبد شهید سلیمانی به معنای واقعی خود را سرباز ولایت می‌دانست و در عمل هم این موضوع را ثابت کرد. امروز هم اگر می‌خواهیم موفق شویم باید همان اخلاص و ولایتمداری را داشته باشیم.

وی در ادامه در خصوص استان شهیدپرور و ولایت‌مدار خوزستان، گفت: همه شهدا به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت برای امنیت و آرامش مردم و برای رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز هم خط قرمز ما امنیت مردم است. باید تلاش کنیم به پیروی از شهدای عرصه نظم و امنیت، این ثبات و امنیتی که داریم را روز به روز ارتقاء دهیم.

سردار اشتری افزود: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جزو وظایف ذاتی خود می‌داند تا پای جان از این مردم شریف و بزرگوار و شهید پرور دفاع کند، امنیت آن‌ها را ارتقاء داده و نگذارد خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی تأکید کرد: ما در مقوله امنیت با هیچ کس تعارف نداریم و هر جایی که برای امنیت مردم توسط افرادی که مغرض هستند اتفاقی بیفتد حتماً با قاطعیت و اقتدار برخورد خواهیم کرد و نمی‌گذاریم خون شهدای عزیز به هدر برود.

سردار اشتری تصریح کرد: دشمنان و معاندان دنبال این هستند که به امنیت این کشور باثبات و مقتدر خدشه وارد کنند ولی نمی‌توانند. از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون، قبل و بعد از دوران دفاع مقدس خیلی اتفاقات افتاده، فتنه‌هایی را مشاهده کردیم ولی مردم ایستادند؛ سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه‌های اطلاعاتی و قضائی همه ایستادند و نگذاشتند که مشکلی پیش بیاید و امروز هم ان‌شاءالله این راه با قاطعیت و هوشمندی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: بحمدالله فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای، آموزش دیده، تجهیزات به‌روز و و امکانات و برنامه‌ریزی منسجم خوب و حمایتی که باید همه دستگاه‌های مسئول داشته باشند، این مهم را انجام داده و ادامه خواهد داد و شاهد این ادعا نیز خون این شهدا است که در سال ۱۴۰۰ به شهادت رسیدند. این نیت‌شان بود و این راه را ادامه خواهیم داد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: از فرمانده انتظامی استان خوزستان که مقدمات برگزاری این مراسم باشکوه را به عهده داشتند و همکاران دیگر تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله اجر شما با این شهدای عزیز باشد و امیدواریم که شرمنده شهدا نباشیم و سرباز خوبی برای ولایت و خدمتگزار صادقی برای این مردم شریف و عزیز و میهن اسلامی باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.