قدردانی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از آیت‌الله جنتی

سرلشکر باقری با صدور پیامی از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی در بیش از چهار دهه مسئولیت «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» قدردانی کرد.

سردار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی از مجاهدت‌های آیت‌الله جنتی در بیش از چهار دهه مسئولیت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مکرم عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله احمد جنتی (دامت برکاته)

با اهداء سلام و تحیات الهی؛

حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران یادآور رخدادها و صحنه‌های شکوهمند و افتخارآمیزی است که نقش‌آفرینی‌های راهبردی و محوری «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» بر تارک آن می‌درخشد.

بی‌شک موفقیت‌های این مجموعه مبارک به عنوان یکی از کانون‌های پرچم‌دار مردمی و قدرت بسیج‌کنندگی کشور و ارگان‌ها و نهادهای انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌ویژه در آوردگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز مواجهه با توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های گوناگون نظام سلطه و صهیونیسم برای تضعیف انقلاب و تسلیم ایران و ایرانی که تبلور آن در مناسبت‌های ملی و انقلابی متعدد از جمله در ایام‌الله ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و… ملموس و جهانی شده است، همواره پشتوانه قدرت‌سازی برای صیانت از امنیت و منافع ملی و پیش‌روندگی و پیش‌برندگی آرمان‌ها و اهداف متعالی و تمدن‌ساز انقلاب تحت زعامت امامین انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بدون تردید این دستاوردها و تأثیرات شگرف که تحت مدیریت و راهبری حضرتعالی و همت و مجاهدت این شبکه مردم‌نهاد اسلامی و انقلابی حاصل شده است، ماندگار و راهگشای میراث‌داران ارجمند امروز و فردای شورا خواهد بود.

به نمایندگی از نیروهای مسلح مقتدر کشور با سپاس و قدرشناسی خالصانه از مجاهدت‌های باشکوه و الهام‌بخش طی بیش از چهار دهه «ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی»، دوام توفیق، عزت و سربلندی روزافزون حضرتعالی را در خدمت به اسلام و انقلاب و ملت شریف و قهرمان ایران در ظل عنایات حضرت بقیةالله الاعظم (ارواحنا فداه) و زعامت نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جویم.

ارادتمند:

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.