جزییات استخدام ۳۴ هزار معلم جدید از زبان مقام آموزش و پرورش

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان "در آزمون استخدامی امسال ۳۴هزار نفر در استان‌های مختلف کشور جذب خواهند شد"، جزئیات جدیدی از این آزمون را اعلام کرد.

ناصر سلیمان‌زاده درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام شد، اعلام کردند تا اواخر دی دفترچه آزمون را بارگذاری می‌کنند و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد.
وی افزود: در آزمون استخدامی امسال، ۳۴ هزار نفر جذب می‌شوند و از سال گذشته نیز برخی سهمیه‌های خالی باقی مانده است.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی امسال در شهرهای مختلف از جمله تهران استخدام نیرو داریم و در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شهرستان‌های تهران به‌دلیل شدت نیاز موجود، سهمیه استخدام قابل توجه است.
پیش از این، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفته بود: به‌طور قطع، آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.
 پیش از این پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۹ که در مرحله مصاحبه به‌دلیل نبود ظرفیت کافی پذیرش نشدند (کارنامه‌سبزها) در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار تخصیص سهمیه آزمون استخدامی به آنها برای استخدام بودند.
هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.