تصادف کامیون و اتوبوس ۱۸ نفر را مصدوم کرد

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه گفت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و پنج واحد آمبولانس به محل اعزام شدند.

عباس عابدی با اشاره به اینکه این اتوبوس سرویسِ کارکنان یکی از کارخانه های شهرک صنعتی مورچه خورت بود افزود: در این سانحه ۱۸ مرد ۳۰ تا ۵۵ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های الزهرا(س)، آیت الله کاشانی، امین و غرضی منتقل شدند.

وی درباره حادثه دیگری تصریح کرد: ۱۲ دقیقه بامداد امروز واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان اردستان به کاشان نرسیده به عوارضی متروکه، به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اشاره کرد: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد، ۳ زن و یک دختر بچه مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های خاتم الانبیاء نطنز و فاطمیه بادرود منتقل شدند.

شهرستان اردستان در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

وی درباره تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید و تیبا با یکدیگر ساعت ۱۳ و ۱ دقیقه روز جمعه اظهارداشت: این سانحه رانندگی در فلاورجان اتوبان ذوب آهن قبل از پل ایمانشهر رخ داد و پس ازاعلام به اورژانس سه آمبولانس از مرکز ۱۱۵ و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

عابدی ادامه داد: در این حادثه هفت نفر شامل سه زن ۲۰ تا ۳۰ سال و چهار پسر ۱۴ تا ۱۶ سال مصدوم و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام(ره) فلاورجان منتقل شدند.

دلیل بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

تصادف کامیون و اتوبوس ۱۸ نفر را به بیمارستان فرستاد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.