بایدن باز هم گاف داد!

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در اشتباهی تکراری، کامالا هریس معاون خود را به عنوان رئیس جمهوری آمریکا خطاب کرد.

جو بایدن ۷۹ ساله برای چندمین بار است که معاون رنگین پوست خود را به اشتباه، رئیس جمهوری می نامد که خود ابهامات زیادی را درباره آینده ریاست جمهوری خود و دوره بعدی ایجاد کرده است.

مشخص نیست این اشتباه مکرر بایدن ناشی از کهولت سن و فراموشی او است یا اینکه، طرحی در پس پرده وجود دارد که قرار است برای دور بعدی، هریس نامزد حزب دموکرات ها در این رقابت باشد.

بایدن با اشاره به شورش ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹ در کنگره آمریکا، گفت: "هفته گذشته، رئیس جمهوری هریس و من در ساختمان کنگره ایالات متحده ایستادیم تا یکی از لحظات قبل و بعد از تاریخ آمریکا را مشاهده کنیم. "

این در حالی است که تارنمای کاخ سفید در انتشار متن سخنرانی بایدن، کلمه "معاون" را در داخل پرانتز آورده است که تاییدی بر اشتباه لفظی بایدن است.

بایدن، که در کنسرسیوم مرکز دانشگاه آتلانتا درباره حق رای سخن می گفت، متوجه اشتباه خود نشد هرچند که در ادامه سخنرانی، وقتی نام هریس را برد، از عنوان درست او استفاده کرد.

پیش از این هم بایدن در ماه گذشته در مراسم آغاز به کار دانشگاه ایالتی کارولینای جنوبی، هریس را رئیس جمهوری خوانده بود آنجا که گفت: البته، رئیس جمهوری هریس یک دانش آموخته با افتخار] دانشگاه [هاوارد است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.