واکنش دولت به زمزمه استیضاح وزرا بین نمایندگان

به گزارش روابط‌ عمومی معاونت پارلمانی سید محمد حسینی در ششمین نشست با معاونین پارلمانی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی، ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس برای تصویب کلیات بودجه و با اشاره به مشکلات حوزه‌های انتخابیه نمایندگان، گفت: نمایندگان همواره در معرض مطالبات مردم هستند و این مطالبات را به ما منتقل می‌کنند و ما هم باید تلاش کنیم تا جایی که ممکن است این مسائل و مشکلات مردم حل شود.

تاکید حسینی بر افزایش اطلاع‌رسانی متناسب با حجم اقدامات دولت

معاون رییس جمهور در رابطه با بحث بودجه، افزود: باید کمک کنیم هر جا ابهام و سوالی هست پاسخ دهیم و تلاش کنیم تا شاکله بودجه به تصویب نهایی برسد.

حسینی تاکید کرد: حتماً باید با نمایندگان تعامل مستمر داشته باشیم و دولت پاسخگوی سوالات نمایندگان است،  خیلی مواقع در کنار نمایندگان بودن و تعامل و گفت وگو درباره مسائل موجود با آنها می‌تواند همدلی‌ها را تقویت کند.

وی با اشاره به تعداد سوالاتی که از برخی از وزیران شده است، بیان کرد: اگرچه هیچ استیضاحی در هیات ‌رییسه مجلس اعلام وصول نشده اما گاهی می‌بینیم که چنین مسائلی را دامن می زنند تا افتراق ایجاد کنند.

معاون رییس جمهور افزود: وزارت بهداشت درباره کنترل کرونا و واکسیناسیون کار بزرگی انجام داد، شما الان وضعیت برخی کشورها را ببینید. بنابراین این اقدامات جای قدردانی و تشکر دارد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آنچه اکنون در بیرون درباره عملکرد مثبت دولت وجود دارد بسیار کمتر از واقعیت است یعنی اطلاع‌رسانی عملکرد دولت نمایانگر حجم فعالیت‌ها نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.