یاسین رامین: پیشنهاد طلاق را من به مهناز افشار دادم!

یاسین رامین، تاکید کرد او پیشنهاد طلاق را به مهناز افشار داده، چرا که نمی‌خواسته همسرش در آن شرایط سخت و تلخ زندانی شدنش، هدف توهین‌ها قرار بگیرد.

یاسین رامین، با حضور در یک برنامه اینترنتی، ماجرای طلاقش از مهناز افشار را بازگو کرد.

او در واکنش به مجری برنامه که پرسید «کِی از ازدواج با مهناز افشار پشیمان شدید»، پاسخ داد: «کی گفته پشیمان شدم؟»

رامین ادامه داد: «اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه‌دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.»

او افزود: «برای همین تماس گرفتم و گفتم این شرایط تلخ و سخت است و پیشنهاد کردم ایشان، مسیر زندگی‌اش را عوض کند که در واکنش به این حرف من، شوکه و خیلی ناراحت شد و چند روز با من قهر کرد.»

یاسین رامین پس از بغضی طولانی، با تاکید بر این‌که مهناز افشار خیلی با معرفت است، توضیح داد: «آدم‌ها وقتی یک زندگی مشترک را آغاز می‌کنند، انتظارِ خوشی دارند و نه توهین، زجر و بدبختی را. من و خانم افشار هم آماده آن سختی و تلخی نبودیم و یک هو افتادیم در این گرداب سخت و هر چه هم جلوتر می‌رفتیم، عمیق‌تر می‌شد تا رسید به زندانی شدن من.»

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳، با یاسین رامین ازدواج کرد که در مهر ۱۳۹۸، به طلاق انجامید. این بازیگر سینما، چند سالی است که در خارج از کشور زندگی می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.