آیت‌الله نوری همدانی دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرد

 مرجع تقلید جهان شیعه پیش از ظهر امروز بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) از ایثارگری‌های کادر درمان در ایام کرونا تقدیر و اظهار کرد: مدافعان سلامت که واقعاً زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است ان شاء الله خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرمایید.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است. در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستوراتی فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

مرجع تقلید جهان تشیع یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان و تاکید کرد: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود و باید تا برطرف شدن کامل این ویروس منحوس با جدیت پیگیری شود. بنده معتقدم به اینکه بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر اینکه تشخیص اطباء و متخصصان این امر را تایید نموده اند. اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند  مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.