تکلیف بازیکن اخراجی استقلال مشخص شد

بابک مرادی هافبک استقلال طی هفته های گذشته از حضور در تمرینات این تیم محروم بود. این بازیکن پس از اتفاقاتی که در حاشیه یکی از تمرینات آبی ها پیش از دیدار با گل گهر رخ داد، توسط مجیدی از تیم کنار گذاشته شد.

حالا فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، در خصوص تعیین تکلیف مرادی سخن گفت. وی در پاسخ به این سوال که تیمش فردا چند نفر مصدوم دارد و تکلیف بابک مرادی چه شد گفت: تنها غایب ما آقای وریا غفوری است که به علت مصدومیت حضور ندارد. بابک مرادی از بازیکنان خوب استقلال است و خودم شخصا ایشان را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در استقلال می خواهم.

او ادامه داد: شما می توانید بپرسید، فرزاد برادرم ۱۵ دقیقه به تمرین دیر آمد و ۲ هفته اجازه ندادم به تمرین بیاید و ۲۰ در صد قراردادش را هم جریمه کردم. با کسی تعارف نداریم. بابک مرادی بازیکن بسیار خوب و با اخلاقی است ولی باید بداند در چارچوب تیم کار کند. پس از صحبتی که با آقای آجورلو داشتم، او به کمیته انضباطی می رود و به تمرینات اضافه می شود. نمی خواهم بگویم چه اتفاقی در تمرین رخ داده و یک مسئله خانوادگی است. او باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.