نتانیاهو: اسرائیل تهدید نظامی واقعی علیه ایران برقرار کند

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از خبرگزاری مهر، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به سیاست‌های ضد ایرانی «نفتالی بنت»، جانشین خود ابراز خرسندی کرد.

نتانیاهو که در نشست حزب «لیکود» سخنرانی می‌کرد، مدعی شد از اینکه نفتالی بنت سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری علیه ایران را دنبال می‌کند، بسیار خوشحال است.

به ادعای نتانیاهو، در اوایل زمانی که بنت و لاپید قدرت را بدست گرفتند، اعلام کرده بودند که فقط پشت درهای بسته و به صورت غیر رسمی با سیاست‌های جامعه بین الملل درباره ایران مخالف خواهند کرد، اما به تازگی بنت مخالفت‌هایش با دولت جو بایدن را به روشنی نشان داده و ثابت کرده در این مورد جدیت دارد.

نتانیاهو همچنین با اشاره به توافق موردنظر تل آویو با ایران، مدعی شد که تنها توافق قابل قبول، توافقی است که توانمندی هسته‌ای ایران را از میان بردارد و بدون چنین توافقی تل آویو باید آماده مقابله با برنامه هسته‌ای ایران بدون حمایت دیگران باشد.

نتانیاهو که به عنوان نخست وزیر شکست خورده رژیم صهیونیستی این روزها دوران بررسی پرونده قضائی خود در دادگاه را سپری می‌کند، در نشست فراکسیون لیکود در کنست همچنین افزود: اگر آمریکا حاضر نیست تهدید نظامی واقعی علیه ایران برقرار کند، اسرائیل باید خودش این کار را انجام دهد.

حدود شش ماه پیش نتانیاهو پس از ۱۲ سال نخست‌وزیری کنار گذاشته شد. او در آخرین سخنرانی اش به عنوان نخست وزیر با حمله به حاکمان جدید تل آویو گفته بود: من هرروز علیه این دولت چپ، خطرناک و وحشتناک می‌جنگم تا آن را ساقط کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.