ارتباط خودکشی اینفلوئنسر «سرجوخه» با دنیا جهانبخت

احمد معظمی معتقد است که سکانس خودکشی اینفلوئنسر اینستاگرامی در سریال «سرجوخه» بر اساس شخصیت خاصی نوشته نشده و می‌تواند به دنیا جهانبخت هم ارتباط داشته باشد.

سریال تلویزیونی «سرجوخه» با کارگردانی احمد معظمی که دو قسمت دیگر به پایان می‌رسد تصویری از پشت پرده شاخ‌های مجازی را به تصویر می‌کشد. در یک قسمت این سریال اینفلوئنسر اینستاگرامی برای جذب فالوئر دست به خودکشی می‌زند که تداعی کار دنیا جهانبخت است.

احمد معظمی درباره ارتباط این دو شخصیت با یکدیگر گفت: «یک عده می‌گویند این ماجرا به دنیا جهانبخت ارتباط دارد و عده دیگری می‌گویند بی ارتباط است. خود ما در راستای مطلبی که نویسنده نوشته بود پیش رفتیم و قضاوت این موضوع را برعهده بیننده گذاشتیم. این موارد اهمیت چندانی ندارد و همه این افراد شوخی هستند چون ما به ماجرایی پرداختیم که اهمیتش بیش‌تر از این چیزها است. ما حتی میزانسن‌ها، دکوپاژها و فضاسازی‌های خیلی خاص‌تری نسبت به کارهای قبلی انجام دادیم و زمان زیادی برای ساخت این مجموعه در نظر گرفتیم. چون مخاطبی که ما را دنبال می‌کند تمام کارها از سراسر دنیا را می‌بیند پس ما باید محتوای درخوری ارائه دهیم که به چشم مخاطب بیاید و یک پیامی همراه خود داشته باشد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.