پرفروش‌ترین خودرو فولکس واگن را بشناسید

زیر کاپوت هر تیگوان ۲۰۲۱ یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر وجود دارد که ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد. بخش SUV جمع و جور پر از گزینه‌های خوب است، اما یکی از مورد علاقه‌های ما فولکس واگن تیگوان ۲۰۲۱ است که یکی از کامل‌ترین انتخاب هاست. این مدل زیبا، مجهز و کاربردی است، به علاوه، فولکس‌واگن یکی از شاسی‌بلندهای جمع‌وجور است که ردیف سوم صندلی‌های اختیاری را ارائه می‌کند.

همه مدل‌ها با یک موتور چهار سیلندر ۱۸۴ اسب بخاری عرضه می‌شوند که باید اذعان داشت که کمی ضعیف است. با این حال، مصرف سوخت آن با رقبایی مانند هوندا CR-V و تویوتا RAV۴ قابل رقابت است. در حالی که تیگوان برخی از همان دینامیک رانندگی واضحی را ارائه می‌دهد که ما را برای اکثر محصولات فولکس واگن محبوب می‌کند.

پیش از به‌روزرسانی کامل‌تر برای مدل سال ۲۰۲۲، فولکس‌واگن تغییراتی را در تیگوان برای سال ۲۰۲۱ ایجاد می‌کند. مدل‌های پایه S و مدل‌های میان‌رده SE طرح‌های چرخ‌های ۱۷ اینچی جدید دریافت می‌کنند و مدل دوم دارای کروز تطبیقی ​​استاندارد است به همین ترتیب، مدل پریمیوم R-Line SEL دارای یک صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی است.  

انتخاب تریم تیگوان فقط مربوط به ویژگی‌ها و تجهیزات راحتی است، زیرا هیچ گزینه‌ای برای پیشرانه وجود ندارد. جهش از SE به SEL یک جهش قابل توجه است و حدود ۵۰۰۰ دلار اضافه می‌کند، اما تمام ویژگی‌های اضافی که اضافه می‌کند، از جمله سانروف پانوراما، راه اندازی از راه دور، درب برقی و چرخ‌های ۱۸ اینچی بزرگتر است. اضافه کردن سیستم چهار چرخ متحرک، که در هر تریم موجود است، تقریباً ۱۳۰۰ دلار به SEL اضافه می‌کند، اما ردیف سوم را اختیاری می‌کند.   

زیر کاپوت هر تیگوان ۲۰۲۱ یک موتور توربوشارژ چهار سیلندر وجود دارد که ۱۸۴ اسب بخار قدرت دارد. دیفرانسیل جلو استاندارد است، اما سیستم چهار چرخ متحرک ۴Motion فولکس واگن اختیاری است. بی‌حوصلگی گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به کاهش دنده همراه با تاخیر توربوی قابل‌توجه به این معنی است که تیگوان احساس می‌کند هر چیزی را جز مشتاق خارج شدن از خط و کمی تنبلی در اطراف شهر احساس می‌کند.

سواری تیگوان راحت و سازگار است، که باید اکثر رانندگان را خوشحال کند، اما در هنگام رانندگی سریع دقت کمتری دارد. تیگوان دیفرانسیل جلویی که ما سوار آن شدیم به راحتی توسط دست انداز‌ها در جاده ناآرام می‌شد، اما مدل‌های چهار چرخ محرک به طور قابل توجهی در مدیریت بزرگراه‌ها و راه‌های فرعی میشیگان بهتر بودند. عملکرد پدال ترمز تیگوان نرم است و با پدال‌های محکم و مترقی که در دیگر اعضای شجره نامه فولکس واگن از آن لذت می‌بریم، مطابقت ندارد.

فضای داخلی تیگوان به طور کلاسیک فولکس واگن است، به عبارتی ساده و کاربردی است، اما شیک یا غنی نیست. برخی دیگر فضای پای بیشتری را در ردیف دوم ارائه می‌دهند، اما تیگوان یکی از تنها وسایل نقلیه در این کلاس است که می‌توان با صندلی‌های هفت نفره آن را داشت. تیگوان به صورت استاندارد با صندلی‌های پارچه‌ای و تنظیم برق جزئی برای صندلی‌های جلو عرضه می‌شود. انتخاب نسخه‌های گران‌تر می‌تواند به تنظیم کامل قدرت برای راننده، صندلی‌های چرم مصنوعی و سانروف پانوراما کمک کند.

با تنها ۱۲ فوت مکعب فضای بار در پشت ردیف سوم، تیگوان به سادگی نمی‌تواند یک وسیله نقلیه باربری در ردیف سوم باشد. با تا شدن ردیف سوم، اندازه‌گیری‌های بار تیگوان آن را در وسط این کلاس برای فضای خام قرار می‌دهد. با خواباندن همه صندلی‌ها، ۱۹ عدد از جعبه‌های دستی خود را در تیگوان قرار می‌دهیم، کمتر از آنچه در داخل رقبای کلیدی از جمله هوندا CR-V و نیسان روگ قرار داده‌ایم

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.