انتشار این تصاویر از خانه ترامپ جنجال‌ساز شد+عکس

انتشار تصاویر جدیدی فاش کرد، مجسمه‌ای در دفتر دونالد ترامپ نگهداری می‌شود که از دستکاری اثر هنری کوه راشمور حکایت دارد و چهره این رئیس‌ سابق کاخ سفید را در کنار چهار رئیس جمهوری تاریخی آمریکا نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه بیزنس اینسایدر، این تصاویر جدید از منزل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مارالاگوی فلوریداست و نشان می‌دهد این مجسمه در یکی از طبقه‌هاست. به نظر می‌رسد مجسمه مذکور در سال ۲۰۲۰ در مراسم روز استقلال در کوه راشمور واقعی، از طرف کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی به او تقدیم شده باشد.   

در این مجسمه برنزی، چهره ترامپ به جمع جورج واشنگتن، توماس جفرسون، آبراهام لینکلن و تئودور روزولت، روسای جمهوری اسبق آمریکا افزوده شده است.   

در عکسی که ترامپ در کنار کایل ریتنهاوس گرفته است، بخشی از این مجسمه دیده می‌شود. ریتنهاوس نوجوان آمریکایی است که به تازگی از اتهام قتل دو مرد در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی تبرئه شده است. در تصویر دیگری که حین اهدای کمربند مشکی تکواندو به ترامپ گرفته شده است، تصویر کاملی از این مجسمه به چشم می‌خورد.  

چهره ترامپ در سمت راست این مجسمه و در کنار لینکلن دیده می‌شود.

ترامپ در اوت گذشته گزارش‌هایی مبنی بر اینکه تیم او خواسته باشند چهره این مقام وقت کاخ سفید به کوه راشمور اضافه شود، رد کردند اما آن را ایده خوبی دانستند.

یادبود ملی کوه راشمُر، یک پارک و یادبود ملی در ایالت داکوتای جنوبی در ایالات متحده آمریکاست که به خاطر مجسمه‌های حکاکی ‌شده چهار رئیس جمهور ایالات متحده مشهور است.

چهره ترامپ در بنای ملی کوه راشمور!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.