پشت پرده لغو حضور زنگنه در تلویزیون/ صداوسیما رو دست خورد!

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی‌اش نوشت: داستان این است که وزیر سابق نفت داشته زندگی اش رامی کرده که از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی  برای بحث در باره #کرسنت دعوت می شود. او هم می پذیرد و پیشنهاد می دهد سعیدجلیلی هم دعوت شود. بعد از مدتی تلویزیون برای حضور جلیلی عذر می آورد و درخواست می کند زنگنه تنها به برنامه برود که او هم می پذیرد.

زنگنه  هوشمندانه پیشدستی می کند و موضوع را از طریق توییتر به اطلاع عموم می رساند. تلویزیون که رودست می خورد، دستپاچه می شود.

گویا صداوسیما اجازه چنین کاری را نداشته و "خودسرانه" وارد گود شده بوده. شاید هم چنین می پنداشته که زنگنه دعوت را رد می کند و همین خودش دستاویز می شود که بگویند ایهاالناس ! دیدید متهم اصلی کرسنت از مناظره و مصاحبه گریخت و نیامد؟!

مرحله بعدی بازی شروع می شود. یکی دو نماینده مجلس یارگیری می شوند. خبرگزاریهای دولتی و حامی دولت به خط می شوند و از طرف قوه قضاییه می گویندکه کیفرخواست کرسنت صادر شده . و کجای دنیا متهم را به تلویزیون می آورند! و  یادشان می رود که  همین تلویزیون دهها و صدها متهم با پرونده باز را جلوی دوربین آورده و گاهی از آنها اعتراف گرفته است!

این بار اما با زنگنه ای روبروست که صریح و بی تعارف است و اگر روبروی دوربین تلویزیون بنشیند حرفهایی را می زند که تا حالا کسی نگفته و خیلی از اعوان و انصار #دلواپسان از جمله سعیدجلیلی باید برای مدتها به مرخصی تشریف ببرند . همچنین شاید کل پرونده عوض شود و معلوم گردد متهمان اصلی الان در جایگاه مدعی نشسته اند و برای دیگران پرونده سازی می کنند. بعلاوه #پایداریچی هایی که در نقش ستون پنجم  عمل می کنند دچار مخمصه شوند.

خلاصه اینکه تلویزیون جاخالی می دهد و برنامه هوا می شود

از آنطرف برای  زنگنه که تا دم خیمه معاویه  و عمروعاص  رفته ، بنا به مصلحتهایی، تماسها و پیغامها شروع می شود  که...

این بار هم خیانتکارهایی که با عقیم گذاشتن کرسنت ، نان گرم سفره عرب ها را تامین کردند ، جستند تا نوبتی دیگر برسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.